نشاط حاصل ازعدالت اسلامی درسومین حرم اهل بیت(ع)محقق می شود
نشاط حاصل ازعدالت اسلامی درسومین حرم اهل بیت(ع)محقق می شود

به گزارش پگاه خبر؛عضو شورای اسلامی شهر شیراز،«سیده مریم حسینی»،امروز (یکشنبه ۱۶ آبان) در بیست و چهارمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر شیراز گفت: شورای اسلامی ششم شهر شیراز عزم خود را بر ایجاد تحول در نحوه اداره شهر جزم کرده است. عضو شورای اسلامی شهر شیراز افزود: اصلاح ساختاری و بازنگری در روابط شورای اسلامی […]

به گزارش پگاه خبر؛عضو شورای اسلامی شهر شیراز،«سیده مریم حسینی»،امروز (یکشنبه ۱۶ آبان) در بیست و چهارمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر شیراز گفت: شورای اسلامی ششم شهر شیراز عزم خود را بر ایجاد تحول در نحوه اداره شهر جزم کرده است.
عضو شورای اسلامی شهر شیراز افزود: اصلاح ساختاری و بازنگری در روابط شورای اسلامی شهر شیراز با سایر دستگاه ها متناسب با وظایف اصلی شورا در گام اول در اولویت قرار می گیرد تا کارایی لازم برای حل مسائل امروز و فردای جامعه تمدن ساز را داشته باشیم
وی اضافه کرد: لمس محرومیت زدایی در سومین حرم اهل بیت (ع) در عرصه فرهنگی و عمرانی و گردشگری و تابلوهای و عدالت در احقاق حقوق شهروندی از خواسته های مردم شهر شیراز است که باید مورد توجه شورای اسلامی شهر قرار بگیرد.
حسینی تاکید کرد: دسته بندی مهمترین حوزه های مسئولیتی شورای اسلامی شهر شیراز با هدف پرداختن به اولویت بندی حل مسائل مردم محقق نمی شود مگر اینکه میزها و عناوین، میان ما و مردم فاصیه نیندازد.
وی ادامه داد: مانع زدایی برای جامعیت و انسجام اقدامات در دوره جدید، نیازمند آزادی اعضا در مدیریت جهادی از وابستگی های سهم خواهانه در امور مدیریت شهر و جانشین سازی ضوابط به جای روابط فساد زاست.
حسینی با اشاره به لزوم شناخت مشکلات و نیازهای واقعی جامعه بیان کرد: مدیران شهری و اعضای شورای اسلامی شهر باید با تعهد و احساس مسئولیت نسبت به سرنوشت شهروندان به اوضاع شهر و شهروندان رسیدگی کنند.
وی تصریح کرد: توجه به مانع زدایی یعنی حذف موانعی که اجازه نداده اند تا کنون شعارهای ناب انقلاب اسلامی در شان جمهوری اسلامی تبدیل به سبک زندگی جامعه دینی شوند و لازم است تا از تمام ظرفیت ها برای ایجاد امید و نشاط حاصل از عدالت اسلامی در سومین حرم اهل بیت (ع) استفاده شود.
انتهای پیام/ابراهیم عباسی