یک دستگاه کامیون حامل موادبدن‌سازی خارجی قاچاق درشیرازکشف شد
یک دستگاه کامیون حامل موادبدن‌سازی خارجی قاچاق درشیرازکشف شد

به گزارش پگاه خبر؛فرمانده انتظامی استان فارس،سردار رهام‌بخش حبیبی یکشنبه ۱۶ آبان به خبرنگاران گفت: در راستای اجرای طرح مبارزه با کالای قاچاق، روز گذشته ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان فارس حین کنترل خودروهای عبوری در محور “شیراز-اصفهان” به یک دستگاه کامیون حامل یک دستگاه دیگ بخار مشکوک و آن را برای بررسی بیشتر متوقف […]

به گزارش پگاه خبر؛فرمانده انتظامی استان فارس،سردار رهام‌بخش حبیبی یکشنبه ۱۶ آبان به خبرنگاران گفت: در راستای اجرای طرح مبارزه با کالای قاچاق، روز گذشته ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان فارس حین کنترل خودروهای عبوری در محور “شیراز-اصفهان” به یک دستگاه کامیون حامل یک دستگاه دیگ بخار مشکوک و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی افزود: ماموران انتظامی در بازرسی از این خودرو، ۱۴۸۵ کیلوگرم پودر و ۱۶۸ هزار و ۴۸۰ عدد کپسول بدن‌سازی خارجی قاچاق و فاقد مجوز گمرکی که به صورت بسیار حرفه‌ای در دیگ بخار جاسازی شده بود را کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان فارس با اشاره به اینکه ارزش اموال مکشوفه برابر نظر کارشناسان،۵۰ میلیارد ریال برآورد شده است، افزود: در این خصوص یک نفر دستگیر و تحویل مراجع قضائی شد.

فرمانده انتظامی استان فارس همچنین گفت: صبح امروز شانزدهم آبان‌ماه مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان حین گشت زنی در محور “بندرعباس-شیراز” در یک عملیات ضربتی به دو دستگاه سواری پراید مشکوک و دستور ایست را صادر کردند.

حبیبی با بیان اینکه رانندگان بدون توجه به ایست پلیس متواری شدند، افزود: پس از طی مسافتی تعقیب و گریز ماموران انتظامی با اقدامات فنی و تخصصی موفق شدند هر دو خودرو را در ورودی شیراز توقیف و به مقر پلیس انتقال دهند.

فرمانده انتظامی استان فارس با بیان اینکه در بازرسی از آن خودروها، ۲۰۰ کیلو حشیش و ۱۸۰ کیلو تریاک کشف شد، تصریح کرد: در این خصوص ۲ قاچاقچی حرفه‌ای دستگیر و پس از سیر مراحل قانونی روانه زندان شدند.

حبیبی با بیان اینکه در این ماموریت در مجموع (۳۸۰ کیلو مواد مخدر) کشف شده است، خاطر نشان کرد: مبارزه با سوداگران مرگ یکی از اولویت‌های اصلی فرماندهی انتظامی استان فارس است.

این مقام انتظامی با بیان اینکه قاچاق کالا باعث تخریب سرمایه‌های ملی می‌شود، از شهروندان خواست در صورت برخورد با احتکار و قاچاق مراتب را سریعا به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

انتهای پیام/ابراهیم عباسی