افتتاح حوزه قضایی خرمبید بخش الحاقی دادسرای عمومی و انقلاب
افتتاح حوزه قضایی خرمبید بخش الحاقی دادسرای عمومی و انقلاب

با حضور رئیس کل دادگستری فارس بخش الحاقی دادسرای عمومی و انقلاب خرمبید افتتاح شد.

به گزارش پگاه خبر؛رئیس کل دادگستری استان فارس، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان و برخی از معاونین دادگستری فارس ضمن سرکشی از حوزه قضایی خرمبید بخش الحاقی دادسرای عمومی و انقلاب این حوزه قضایی را افتتاح کردند.
در ابتدای این سفر یک روزه، مسئولان قضایی فارس با حضور در مزار شهدای گمنام خرمبید با نثار شاخه‌های گل با آرمان های والای امام راحل(ره) و شهدای انقلاب اسلامی تجدید میثاق نمودند.
در ادامه حجت الاسلام و المسلمین سیدکاظم موسوی، رئیس کل دادگستری استان فارس، مسئولان قضایی استان، ائمه جمعه و جماعات، قضات و مسئولان اجرایی، نماینده مردم این شهرستان در مجلس شورای اسلامی، خیرین نیک اندیش و سایر فرماندهان نظامی و انتظامی خرمبید در مراسم ویژه ای که به مناسبت افتتاح بخش الحاقی دادسرای عمومی و انقلاب این شهرستان برگزار شد حضور یافتند.
در این مراسم رئیس کل دادگستری استان فارس ضمن قدردانی از حمایت ها و اقدامات انجام شده از سوی خیرین این شهرستان، شهردار و رئیس دادگستری خرمبید گفت: یکی از اهداف مهم دستگاه قضایی در دوران تحول و تعالی دستگاه قضا، رضایتمندی مردم است؛ بنابراین تکریم و احترام ارباب رجوع و استفاده از فضای فیزیکی مناسب در شأن و منزلت مردم برای مراجعه کنندگان به دستگاه قضایی لازم است و این اقدامات سبب افزایش میزان رضایتمندی مردم خواهد شد.
حجت الاسلام و المسلمین موسوی نماینده عالی قوه قضائیه در فارس، سیدمصطفی بحرینی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان،حجت الاسلام و المسلمین سیدصدرالله رجائی نسب معاون قضایی، حسن زارع مدیر حفاظت اطلاعات و کورش زارعی معاون مالی، عمرانی و پشتیبانی دادگستری استان فارس به همراه رئیس و دادستان عمومی و انقلاب حوزه قضایی خرمبید ضمن برپایی میز خدمت با مردم و مراجعه کنندگان به دادگستری خرمبید ملاقات و از نزدیک ضمن استماع و بررسی مشکلات حقوقی و قضایی آنان در چارچوب قانون دستورات مقتضی صادر نمودند.
گفتنی است رئیس کل دادگستری فارس و مسئولان قضایی استان فارس بخش الحاقی دادسرای عمومی و انقلاب خرمبید که با فضای فیزیکی بیش از ۲۵۰ متر و بالغ بر ۲ میلیاردریال به همت خیرین ساخته و مورد بهره برداری قرار گرفته بود را افتتاح نمودند.
مسئولان قضایی فارس از شعب دادسرای عمومی و انقلاب و دادگاه این شهرستان نیز بازدید نموده و از نزدیک روند خدمت رسانی از سوی قضات و کارکنان و همچنین نظم و انضباط اداری را مورد بررسی قرار دادند.

انتهای پیام/ابراهیم عباسی