ارزیابی امنیت وتامین برق اضطراری موردنیاز ازطریق تجهیزات زیرساختی
ارزیابی امنیت وتامین برق اضطراری موردنیاز ازطریق تجهیزات زیرساختی

به گزارش پگاه خبر؛مصطفی طزری مدیر کل اقتصادی و رفاه سازمان پدافند غیرعامل کشور ظهر روز شنبه پانزدهم آبان ماه ۱۴٠٠با احمدعلی افکاری رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان فارس دیدار و گفت و گو کرد. در این جلسه که علیرضا رحمانی رییس حراست و ابراهیم پناهی تل زالی مدیر اداری، مالی و پشتیبانی […]

به گزارش پگاه خبر؛مصطفی طزری مدیر کل اقتصادی و رفاه سازمان پدافند غیرعامل کشور ظهر روز شنبه پانزدهم آبان ماه ۱۴٠٠با احمدعلی افکاری رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان فارس دیدار و گفت و گو کرد.
در این جلسه که علیرضا رحمانی رییس حراست و ابراهیم پناهی تل زالی مدیر اداری، مالی و پشتیبانی نیز حضور داشتند، بر ضرورت کاهش آسیب پذیری های سازمان در حوزه های مختلف از جمله فناوری اطلاعات تاکید شد.
ارزیابی امنیتی و تامین برق اضطراری مورد نیاز از طریق خرید دیزل و تجهیزات زیرساختی و همچنین کنترل مراقبت و پایش تصویری و استفاده از ابزارهای امنیتی از دیگر مواردی بود که در این جلسه پیرامون آن توضیحاتی ارائه شد.
رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان فارس در این جلسه به نقش نظارتی سازمان بر فعالیت های دستگاه های اجرایی به خصوص پروژه های عمرانی، بر لزوم داشتن پیوست پدافندغیرعامل پروژه های عمرانی در سطح استان فارس تاکید کرد.

انتهای پیام /ابراهیم عباسی