بهره برداری ازگلخانه کوچک مقیاس گل وگیاهان زینتی درشهرستان بیضا
بهره برداری ازگلخانه کوچک مقیاس گل وگیاهان زینتی درشهرستان بیضا

به گزارش پگاه خبر؛مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بیضا گفت: اولین گلخانه کوچک مقیاس گل و گیاهان زینتی به مساحت ۳۰۰ مترمربع در روستای قاسم آباد این شهرستان به بهره برداری رسید. منصور امیریان با بیان اینکه واحد مذکور با توجه به سیاست‌ها و برنامه‌های وزارت جهاد کشاورزی برای افزایش تولید در محیط های کنترل شده […]

به گزارش پگاه خبر؛مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بیضا گفت: اولین گلخانه کوچک مقیاس گل و گیاهان زینتی به مساحت ۳۰۰ مترمربع در روستای قاسم آباد این شهرستان به بهره برداری رسید.

منصور امیریان با بیان اینکه واحد مذکور با توجه به سیاست‌ها و برنامه‌های وزارت جهاد کشاورزی برای افزایش تولید در محیط های کنترل شده راه اندازی شده است، تصریح کرد: این واحد برای سه نفر به صورت مستقیم اشتغالزایی ایجاد کرده است.

این مقام مسئول با تاکید بر اینکه با اجرای سیاست کلان موصوف بهره‌وری از زمین‌های خرد و کوچک کشاورزی در داخل محدوده روستاها و شهر ها افزایش می یابد، اظهار کرد: این واحد گلخانه ای کوچک مقیاس جدید سالانه می تواند بیش از سه هزار گلدان گل و گیاهان زینتی تولید و به بازار های جنوب کشور عرضه کند.

 امیریان با اشاره به اینکه احداث گلخانه های کوچک مقیاس فرصت مناسبی برای ایجاد اشتغال و درآمدزایی بیشتر برای روستائیان است، ابراز کرد: این نوع از گلخانه ها امکان تولید را در فضا های حداقلی ممکن می سازد.

انتهای پیام/