ارتقا استان درتولید محتوای دیجیتال سبب افزایش عظمت و اقتدار مردم خواهدشد
ارتقا استان درتولید محتوای دیجیتال سبب افزایش عظمت و اقتدار مردم خواهدشد

به گزارش پگاه خبر؛دکتر محمد هادی ایمانیه در آیین اختتامیه سومین رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال بسیج استان که توسط سازمان فضای مجازی سپاه فجر برگزار شده است، با ابراز خرسندی از تلاش‌های انجام شده برای رشد و شکوفایی در حوزه‌های مختلف عنوان کرد: ارتباط با جوانان و توجه به فعالیت های مختلفی که در […]

به گزارش پگاه خبر؛دکتر محمد هادی ایمانیه در آیین اختتامیه سومین رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال بسیج استان که توسط سازمان فضای مجازی سپاه فجر برگزار شده است، با ابراز خرسندی از تلاش‌های انجام شده برای رشد و شکوفایی در حوزه‌های مختلف عنوان کرد: ارتباط با جوانان و توجه به فعالیت های مختلفی که در حوزه های گوناگون انجام می‌دهند بیانگر آینده‌ای روشن برای ایران اسلامی است. همانگونه که رهبر معظم انقلاب فرموده‌اند که در کنار ریزش های اندک رویش های فراوانی وجود دارد.

استاندار فارس با تاکید بر اهمیت تولید محتوای دیجیتال در دنیای امروز، اظهار کرد: در مدت کوتاهی که سمت مدیریت ارشد استان را پذیرفته‌ام، کاملا دریافته‌ام که همه گروه‌های سنی و تخصصی به این موضوع؛ یعنی تولید محتوای دیجیتال نیازمند هستند.

به گفته دکتر ایمانیه در جامعه کنونی ما گروه‌های سنی مختلف از کودکان تا میانسالان در فضای مجازی فعالیت‌های متنوعی دارند و همین مسئله نشان می‌دهد باید بر اساس نیاز هر گروه سنی محتوای مناسب مجازی وجود داشته باشد.

وی ادامه داد : سازمان بهداشت جهانی حتی گروه سالمندان را به سه دسته تقسیم کرده است؛ بنابراین تولید محتوای دیجیتال و ایجاد شرایط مناسب در فضای مجازی برای گروه های سنی مختلف از ظرافت های ویژه ای برخوردار است که باید توسط دست اندرکاران این حوزه مورد توجه قرار گیرد.

به اعتقاد نماینده عالی دولت در استان فارس گروه‌های تخصصی نیاز جدی به تولید محتوای دیجیتال دارند.

وی اظهار کرد: در گفتگوهای اخیری که با صنعتگران، هنرمندان، دانشگاهیان، فرهنگیان و… داشته‌ام نیز دریافته ام که این کمبود به روشنی احساس می‌شود.

وی از فعالان عرصه تولید محتوای دیجیتال در بسیج استان خواست مشکلات موجود در گروه های مختلف سنی و تخصصی و راهکارهای رفع این مشکلات را بررسی کنند و همچنین ارتقا کشور در حوزه های مختلف را مد نظر قرار دهند؛ چرا که این ارتقا سبب افزایش عظمت و اقتدار مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خواهد شد‌.

استاندار فارس با بیان اینکه همه سازمان ها و دستگاه ها به تولید محتوای دیجیتال نیاز دارند، عنوان کرد: متاسفانه در سازمان های ما نوعی خشکی و سختی برای تغییرات وجود دارد که وظیفه رفع این مشکل به عهده ما مسئولان است تا راه را برای ورود شما و کار و تلاش و جهاد درجهت ارتقا کشور هموار کنیم.

انتهای پیام/سمیه یگانه