توجه خاص دولت جهت خدمت رسانی قوی به بازنشستگان سازمان
توجه خاص دولت جهت خدمت رسانی قوی به بازنشستگان سازمان

به گزارش پگاه خبر؛ابراهیم کشاورز،مدیرکل تامین اجتماعی استان فارس خدمت به بازنشستگان را یکی از شاخص ترین وظایف سازمان تامین اجتماعی دانست و گفت:خدمت رسانی قوی و مستمر به بازنشستگان سازمان تاثیر بسزایی در توسعه و جذب بیشتر بیمه شده دارد.  ابراهیم کشاورز در مراسم تجلیل از بازنشستگان و مستمری بگیران نمونه فارس گفت:ماهیانه هزار […]

به گزارش پگاه خبر؛ابراهیم کشاورز،مدیرکل تامین اجتماعی استان فارس خدمت به بازنشستگان را یکی از شاخص ترین وظایف سازمان تامین اجتماعی دانست و گفت:خدمت رسانی قوی و مستمر به بازنشستگان سازمان تاثیر بسزایی در توسعه و جذب بیشتر بیمه شده دارد.

 ابراهیم کشاورز در مراسم تجلیل از بازنشستگان و مستمری بگیران نمونه فارس گفت:ماهیانه هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان برای مستمری و درمان بازنشستگان تامین اجتماعی استان فارس هزینه می شود.

 مدیرکل تامین اجتماعی فارس ضمن تبریک  و تجلیل از بازنشستگان و مستمری بگیران نمونه اظهار داشت: با عنایت به اینکه جامعه تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی حدود ۵۰ میلیون نفر از جمعیت کشور را شامل می شود ، خدمت رسانی به این اقشار توجه خاص دولت را نیز میطلبد.

 کشاورز در ادامه بازنشستگان را حافظان سازمان شمرد و افزود: سازمان به پرداخت به موقع مستمری و پیگیری تصویب قانون متناسب سازی حقوق آنها ،نگاه ویژه‌ای دارد .

وی با اشاره به عملکرد استان فارس گفت: بعد از اجرای طرح متناسب سازی، استان فارس به ۲۱۵ هزار نفر مستمری‌ بگیر، ماهیانه حدود ۸۰۰ میلیارد تومان به آنها پرداخت شده و همچنین ماهیانه ۴۰۰ میلیارد تومان نیز بابت درمان این قشر هزینه می‌کند که این نشان دهنده اهمیت و جایگاه سازمان در انجام این خدمت می باشد.

 علی راستگو رئیس کانون کارگران بازنشسته تامین اجتماعی فارس در ادامه این مراسم ، ضمن بیان برخی مشکلات بازنشستگان و مستمری بگیران ناشی از میزان پایین دریافتی حقوق، خواستار تشکیل کارگروه با دیگر مخاطبان سازمان از جمله کارفرمایان جهت همکاری و دفاع و کمک به وصول طلب های سازمان شد.

 در پایان این مراسم از ۶ نفر منتخب بازنشستگان و مستمری بگیران نمونه استان فارس تجلیل شد.

انتهای پیام/