۷۰۰ میلیارد ریال به جامعه عشایری برای ارتقاو توسعه منابع هزینه خواهد شد
۷۰۰ میلیارد ریال به جامعه عشایری برای ارتقاو توسعه منابع هزینه خواهد شد

به گزارش پگاه خبر؛مدیرکل امور عشایر فارس،«روح الله بهرامی»، امروز (سه شنبه ۱۱ آبان) با اشاره به مصوبات سفر هیئت دولت به فارس در جمع خبرنگاران گفت: عشایر فارس از سه طرح بهداشتی و آبرسانی در پی سفر هیئت دولت به استان فارس برخوردار خواهند شد. مدیرکل امور عشایر فارس افزود: این طرح ها موجب […]

به گزارش پگاه خبر؛مدیرکل امور عشایر فارس،«روح الله بهرامی»، امروز (سه شنبه ۱۱ آبان) با اشاره به مصوبات سفر هیئت دولت به فارس در جمع خبرنگاران گفت: عشایر فارس از سه طرح بهداشتی و آبرسانی در پی سفر هیئت دولت به استان فارس برخوردار خواهند شد.

مدیرکل امور عشایر فارس افزود: این طرح ها موجب ارتقای کیفیت زندگی عشایر استان خواهند شد و  با اجرای این سه طرح، بیش از ۷۰۰ میلیارد ریال به جامعه عشایری برای ارتقای شاخص های برخورداری و توسعه منابع انسانی هزینه خواهد شد.

وی اضافه کرد: بهره برداری از ۳۸ کانکس بهداشتی و ساخت ۱۰ خانه بهداشت سیار عشایری با معرفی به استان در سال ۱۴۰۰ با مسئولیت بنیاد مستضعفان در این رساتا صورت می پذیرد.

بهرامی تاکید کرد: برخورداری عشایر از آب آشامیدنی در بعضی از مناطق عشایر امکان پذیر نیست و به علت فرسوده بودن ناوگان آبرسانی موجود و جایگزینی ناوگان جدید، خرید ۲۰ دستگاه خودروی آبرسانی برای عشایر توسط سازمان برنامه و بودجه کشور در سال ۱۴۰۰ و مابقی اعتبار خرید ۱۰ دستگاه دیگر از طریق منابع صندوق توسعه کار آفرینی امید با اختصاص تسهیلات و تضمین از سوی سازمان عشایر تصویب شد.

وی اعلام کرد: تهیه یک هزار عدد مخزن ۵۰۰ لیتری ذخیره آب  خانوار عشایری که در مسیرهای صعب العبور بوده و از نعمت آشامیدنی و لوله کشی برخوردار نیستند نیز از مصوبات هیئت دولت در پی سفر به فارس است.

انتهای پیام/