سرپرست های جدیدمعاونت بودجه،معاونت برنامه ریزی واموراقتصادی،معاونت آمارواطلاعات،مدیریت نظام فنی واجرایی ومدیریت آموزش،پژوهش های توسعه و آینده نگری منصوب شدند
سرپرست های جدیدمعاونت بودجه،معاونت برنامه ریزی واموراقتصادی،معاونت آمارواطلاعات،مدیریت نظام فنی واجرایی ومدیریت آموزش،پژوهش های توسعه و آینده نگری منصوب شدند

به گزارش پگاه خبر؛سرپرست های جدید معاونت بودجه، معاونت برنامه ریزی و امور اقتصادی، معاونت آمار و اطلاعات، مدیریت نظام فنی و اجرایی و مدیریت آموزش، پژوهش های توسعه و آینده نگری منصوب شدنددر احکامی جداگانه از سوی رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان فارس، عبدالحمید سنگی به عنوان سرپرست معاونت بودجه، رضا موسوی […]

به گزارش پگاه خبر؛سرپرست های جدید معاونت بودجه، معاونت برنامه ریزی و امور اقتصادی، معاونت آمار و اطلاعات، مدیریت نظام فنی و اجرایی و مدیریت آموزش، پژوهش های توسعه و آینده نگری منصوب شدنددر احکامی جداگانه از سوی رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان فارس، عبدالحمید سنگی به عنوان سرپرست معاونت بودجه، رضا موسوی محسنی به عنوان سرپرست معاونت برنامه ریزی و امور اقتصادی، سعیدرضا زارعی به عنوان سرپرست معاونت آمار و اطلاعات، سیدحمیدرضا طبیبی به عنوان سرپرست مدیریت نظام فنی و اجرایی و رضا جوانبخت به عنوان سرپرست مدیریت آموزش، پژوهش های توسعه و آینده نگری سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان فارس منصوب شدند.

از مهمترین مسئولیت های عبدالحمید سنگی سرپرست جدید معاونت بودجه می توان به معاون آمار و اطلاعات سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان فارس و مدیرکل برنامه و بودجه استانداری بوشهر اشاره کرد.
رضا موسوی محسنی سرپرست جدید معاونت برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان فارس نیز پیش از این سمت هایی از جمله مدیر آموزش، پژوهش های توسعه و آینده نگری و همچنین سرپرستی این معاونت را بر عهده داشته است.
سعیدرضا زارعی سرپرست جدید معاونت آمار و اطلاعات سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان فارس نیز پیش از این مسئولیت، قائم مقامی معاون آمار و اطلاعات را بر عهده داشت.
از سوابق مدیریتی سیدحمیدرضا طبیبی سرپرست جدید مدیریت نظام فنی و اجرایی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان فارس نیز می توان به سرپرست معاونت برنامه ریزی و امور اقتصادی و رییس گروه آمایش و برنامه ریزی اشاره کرد.
رضا جوانبخت سرپرست جدید مدیریت آموزش، پژوهش های توسعه و آینده نگری سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان فارس نیز پیش از این رییس گروه آموزش و توانمندسازی این مدیریت را بر عهده داشته است.
لازم به ذکر است، الهه چراغی پیش از این عهده دار معاونت بودجه سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان فارس بود که در تاریخ هشتم آبان ماه سالجاری به افتخار بازنشستگی نائل آمد.
انتهای پیام/ابراهیم عباسی