قاچاق کالا به ارزش تقریبی ۴ میلیارد و۱۰۰ میلیون ریال در محور شیراز به گچساران کشف شد
قاچاق کالا به ارزش تقریبی ۴ میلیارد و۱۰۰ میلیون ریال در محور شیراز به گچساران کشف شد

به گزارش پگاه خبر؛ امروز شنبه (۸ آبان ماه ۱۴۰۰) سرهنگ سید محمد موسوی  اظهار داشت: ماموران پلیس آگاهی  شهرستان در راستای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز و با هماهنگی مراجع قضایی در محور شیراز به گچساران ایست وبازرسی دایر نمودند. وی افزود: مامورین در حین پایش خودروهای عبوری به ۷ دستگاه خودرو […]

به گزارش پگاه خبر؛ امروز شنبه (۸ آبان ماه ۱۴۰۰) سرهنگ سید محمد موسوی  اظهار داشت: ماموران پلیس آگاهی  شهرستان در راستای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز و با هماهنگی مراجع قضایی در محور شیراز به گچساران ایست وبازرسی دایر نمودند.
وی افزود: مامورین در حین پایش خودروهای عبوری به ۷ دستگاه خودرو شامل ۳دستگاه وانت پراید،  ۲ دستگاه وانت نیسان،  ۳ دستگاه  تاکسی ون  مشکوک وآن را متوقف کردند.  موسوی تصریح کرد: مامورین در بازرسی از خودرو های مذکور مقادیر زیادی کالا از جمله لوازم خانگی، آرایشی و بهداشتی،  دستگاههای صوتی تصویری و… قاچاق فاقد هرگونه مجوز مثبته گمرگی  کشف و ضبط نمودند.
فرمانده انتظامی شهرستان گچساران  در پایان با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش کالاهای کشف شده را بیش از ۴ میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال اعلام کرده اند، خاطر نشان کرد: در این رابطه ۷ نفر قاچاقچی دستگیر  و به مرجع قضایی معرفی و خودروها نیز به پارکینگ انتقال یافت و مبارزه بی امان با قاچاقچیان کالا و ارز در اولویت قرار دارد.

انتهای پیام/