بازدیدها عملیاتی می شود تا گره از مشکلات مردم گشوده گردد
بازدیدها عملیاتی می شود تا گره از مشکلات مردم گشوده گردد

شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر شیراز در بازدید از شهرک سعدی، به بررسی درخواست‌های اهالی و نیازهای این شهرک پرداختند.

به گزارش پگاه خبر؛شهردارشیراز، سید احسان اصنافی شهردار کلانشهر شیراز به همراه اسدی، خواست خدایی و نصیری قرقانی از اعضای شورای اسلامی شهر شیراز، امیری فرماندار شیراز و شکوهیان شهردار منطقه سه، با حضور در شهرک سعدی، ضمن بررسی و رصد درخواستهای مردمی و نیازهای شهرک، برخی پروژه های عمرانی در حال اجرا در این شهرک را نیز مورد بازدید قرار دادند.
در این بازدید که جانشین فرمانده انتظامی شیراز و جمعی دیگر از مدیران و مسئولان شهری در حوزه های آب، برق و گاز و همچنین معتمدین و یاوران شورای شهرک سعدی نیز حضور داشتند، ضمن بحث و تبادل نظر در خصوص مطالبات شهروندان و نیازهای شهرک، بر تعامل و همکاری دیگر دستگاه‌های خدمات رسان به منظور تسریع در اجرا و رفع مشکلات پروژه ۲۴ متری حاج عزت الله فهندژ سعدی تاکید شد و راهکارهای مناسب جهت تسریع در اجرای این پروژه ارائه شد.
مهندس سید احسان اصنافی شهردار کلانشهر شیراز در این بازدید اظهار داشت: بازدید تنها کفایت نمی‌کند و باید این بازدیدها عملیاتی شود تا گره از مشکلات مردم گشوده گردد.
وی درخصوص مشکل آب و فاضلاب کوچه ۲۴ متری حاج عزت الله فهندژ سعدی تصریح کرد: فاضلاب برخی خانه ها به کانال اطراف وارد شده و بوی بدی را در فضا ایجاد کرده است که آبفا و شهرداری منطقه طی روزهای آتی نسبت به حل مشکل شبکه آب و فاضلاب اقدامات را شروع خواهند کرد.
به گفته شهردار شیراز شبکه قدیمی اداره برق در کوچه ۲۴ متری حاج عزت الله فهندژ سعدی نیز طبق قول این اداره طی هفته های آینده جمع آوری و شبکه جدید تجهیز خواهد شد تا تداخلی با مسیر و شبکه فاضلاب نداشته باشد.
وی با ذکر اینکه طول این مسیر در حدود ۸۰۰ متر است، اذعان داشت: سهمیه قیر را فرمانداری پیگیری خواهد کرد تا مسیر این بخش نیز ساماندهی شود.
اصنافی پیرامون پروژه کنار آرامگاه سعدی بیان کرد: فاز اول این قسمت انجام شده و برای فاز دو طرح مجدد بررسی خواهد شد و عملیات اجرایی مجدد آغاز خواهد شد.
وی با ذکر اینکه مسیل سعدی دو بند آبریز دارد، تصریح کرد: محل این دو بند مشخص شده، شهرداری طبق وظیفه طرح آن را آماده کرده و نیاز است که با همکاری آب منطقه ای پروژه اجرایی شود.

انتهای پیام/ابراهیم عباسی