سفر به تمام شهرستان‌های استان به منظور بررسی مشکلات و ظرفیت‌های موجود
سفر به تمام شهرستان‌های استان به منظور بررسی مشکلات و ظرفیت‌های موجود

استاندار فارس گفت: به منظور بررسی مسائل و مشکلات و ظرفیت‌های موجود در نقاط مختلف استان و همچنین دیدار با مردم و شنیدن خواسته‌ها و سخنان آنها، سفر به تمام شهرستان‌های استان را در برنامه و دستور کار قرار داده‌ایم.

به گزارش پگاه خبر؛استاندارفارس،دکترمحمد هادی ایمانیه چهارشنبه در جریان سفر به شهرستان ممسنی در جمع خبرنگاران افزود: بر همین اساس، امروز و در سومین سفر شهرستانی به اتفاق جمعی از مدیران در جمع مردم انقلابی و خونگرم شهرستان ممسنی حضور یافتیم تا از نزدیک مسائل و مشکلات شهرستان بررسی و از برخی پروژه‌های در حال اجرا نیز به منظور تسریع در تکمیل آنها بازدید کنیم.
بازدید از روستای دیده بان دشمن زیاری، بازدید از سد پارسیان، بازدید از جاده بوان – خان زنیان، بازدید از سالن ورزشی نیمه تمام دانشگاه پیام نور، بازدید از کلینیک ویژه و MRI شهر نورآباد و پروژه‌های خیرساز اورژانس ۱۱۵ و پایگاه انتقال خون، بازدید از ساختمان قدیم شهرداری نورآباد و بازدید از ورزشگاه شماره ۲ نورآباد از برنامه‌های سفر استاندار فارس به شهرستان ممسنی است.
استاندار فارس همچنین در جریان بازدید از روستای دیده بان دشمن زیادی، در منزل لیلا کشاورزی مدال آور و قهرمان مسابقات جهانی تکواندو حضور یافت و از وی تقدیر کرد.
شهرستان ممسنی به مرکزیت شهر نورآباد در ۱۵۸ کیلومتری جنوب غربی شیراز واقع شده است.

استان فارس چهارمین استان کشور از نظر جمعیت و وسعت، دربرگیرنده ۳۶ شهرستان است.

انتهای پیام/ابراهیم عباسی