زمینه اشتغالزایی با راه اندازی گلخانه‌سبزی و صیفی درشهرستان ارسنجان
زمینه اشتغالزایی با راه اندازی گلخانه‌سبزی و صیفی درشهرستان ارسنجان

به گزارش پگاه خبر؛سید ناصر حسینی خرمی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان ارسنجان با اشاره به اختصاص یک میلیارد و پانصد میلیون تومان اعتبار برای راه اندازی این طرح گفت: از مبلغ مذکور ۹۰۰ میلیون تومان با استفاده از تسهیلات بانک کشاورزی و بقیه نیز از سوی متقاضی طرح گلخانه سبزی و صیفی تامین شده است. […]

به گزارش پگاه خبر؛سید ناصر حسینی خرمی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان ارسنجان با اشاره به اختصاص یک میلیارد و پانصد میلیون تومان اعتبار برای راه اندازی این طرح گفت: از مبلغ مذکور ۹۰۰ میلیون تومان با استفاده از تسهیلات بانک کشاورزی و بقیه نیز از سوی متقاضی طرح گلخانه سبزی و صیفی تامین شده است.

او بیان کرد: این واحد گلخانه‌ای با ظرفیت تولید سالیانه ۶۰ تن سبزی و صیفی خارج از فصل زمینه اشتغالزایی مستقیم و غیرمستقیم ۶ نفر را فراهم کرده است.

حسینی خرمی با اشاره به وجود ۱۲ هکتار گلخانه در  شهرستان ارسنجان تصریح کرد: اصلاح الگوی کشت، ایجاد اشتغال پایدار، دستیابی به محصولات مختلف خارج از فصل، افزایش کمی و کیفی محصول، کاهش مصرف آب و نهاده‌های کشاورزی و به حداقل رساندن خسارت‌های محیطی از جمله مزیت‌های کشت گلخانه‌ای است.

انتهای پیام/ابراهیم عباسی