اولین سفراستاندارباحضوردرحرم مطهرحضرت شاهچراغ(ع) و اقامه نماز جماعت صبح آغازشد
اولین سفراستاندارباحضوردرحرم مطهرحضرت شاهچراغ(ع) و اقامه نماز جماعت صبح آغازشد

استارت اولین سفرهای شهرستانی استاندار فارس با حضور در حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) و اقامه نماز جماعت صبح، زده شد

به گزارش پگاه خبر؛دکتر محمدهادی ایمانیه استاندار فارس در اولین سفر رسمی شهرستانی خودبه اتفاق جمعی از معاونین خود، دکتر احمدعلی افکاری رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان فارس و مدیران کل دستگاه های اجرایی استان، راهی دو شهرستان غربی فارس “کوه چنار” و “کازرون” شد .

 از نکات برجسته و حائز اهمیت اولین سفر رسمی استاندار فارس می توان به حضور در حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) و اقامه نماز جماعت صبح و همچنین زیارت حرم مطهر حضرت احمدبن موسی(ع) و برادر بزرگوارش، حضرت سید میر محمد بن موسی الکاظم (علیه السلام) اشاره کرد.
ادای احترام به شهدای گمنام شهر کنارتخته، بازدید از نخلستان های خشت، بازدید از سایت نفتی خشت و کنارتخته، بازدید از بیمارستان امام علی(ع)، بازدید از تونل محرم در روستای قلعه سید، بازدید از زمین ورزشگاه ۲۰هزار نفری در دشتک دوان و بازدید از منطقه ویژه اقتصادی از مهترین پروژه هایی بود که در جریان سفر استاندار فارس به شهرستان کازرون مورد بازدید قرار گرفت.
گفتنی اولین سفر رسمی استاندار فارس به دو شهرستان غربی استاندار فارس، با حضور در مسجد النبی(ص) شهر کازرون و اقامه نماز جماعت مغرب و عشاء پایان یافت.

انتهای پیام/ابراهیم عباسی