ساخت سالن گالری موزه دفاع مقدس طی مدت زمان یک سال آینده
ساخت سالن گالری موزه دفاع مقدس طی مدت زمان یک سال آینده

دکتر افکاری رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان فارس در جریان بازدید از موزه دفاع مقدس تاکید کرد: ضرورت اطلاع رسانی اقدامات انجام شده در موزه دفاع مقدس در فضای مجازی انجام گیرد

به گزارش پگاه خبر؛رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان فارس،دکتر افکاری،در جریان بازدید از موزه دفاع مقدس تاکید کرد:انعقاد تفاهم‌نامه همکاری برای سرعت بخشیدن به تکمیل موزه دفاع مقدس بین شهرداری ، مرکز حفظ آثار و استانداری، تکمیل پروژه المان شهدا طی مدت زمان یک سال آینده در شهرستان های مختلف و پیگیری ساخت سالن گالری موزه دفاع مقدس از مهمترین موضوعاتی بود که مورد بحث و بررسی رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان فارس و مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان قرار گرفت.
دکتر افکاری در این جلسه گفت: حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس از کارهای ماندگار است که هیچ شخصی در آینده به راحتی نمی تواند آنها را روایت کند.

وی در عین حال خاطر نشان ساخت: موزه دفاع مقدس می بایست برای نسل جوان امروز کشور، دلاورمردی های مدافعان ایران اسلامی در هشت سال جنگ دفاع مقدس را در برابر تجاوز دشمن به نمایش بگذارد.
رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان فارس، در بخش دیگری از سخنانش بر ضرورت رفع موانع تکمیل موزه دفاع مقدس و همچنین تکمیل پروژه‌های یادمان شهدا در شهرستان های استان تاکید کرد و اظهار داشت: تلاش داریم در دوره مدیریتی جدید، نظارت پروژه ها را بیشتر از گذشته دنبال نماییم تا هزینه ها و اعتباراتی را که اختصاص می یابد تا تحقق کامل پروژه ها، عملیاتی نماییم.
وی ازدست اندرکاران مرکز حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان خواست فعالیت های ارزشمند و ماندگار در موزه دفاع مقدس را از طریق فضاهای مجازی اطلاع رسانی نمایند.
سرهنگ پاسدار سعید کوشکی جهرمی مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان فارس نیز در این جلسه ضمن ارائه گزارشی از فعالیت های صورت گرفته در این مجموعه ارزشمند هشت سال دفاع مقدس، از حمایت های ارزنده سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان فارس قدردانی و انتصاب شایسته دکتر احمدعلی افکاری را به عنوان رییس جدید این سازمان تبریک گفت.
لازم به ذکر است، رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان فارس در جریان حضور دو ساعته در موزه دفاع مقدس از بخش های مختلف این مکان دیدن کرد و از پیگیری جهت رفع برخی از موانع موجود خبر داد.

انتهای پیام/ابراهیم عباسی