شعب برتر جمعیت هلال احمر فارس در عملکرد دو سال اخیرمعرفی شدند
شعب برتر جمعیت هلال احمر فارس در عملکرد دو سال اخیرمعرفی شدند

به گزارش پگاه خبر؛مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان فارس از ارزیابی عملکرد شعب این جمعیت در دو سال اخیر خبر داد و گفت: این ارزیابی، اجرا و گزارش عملکردی شعب که توسط معاونت های امداد و نجات، داوطلبان، جوانان، آموزش، منابع انسانی و پشتیبانی و حوزه مدیریت جمع بندی شده بود را شامل می […]

به گزارش پگاه خبر؛مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان فارس از ارزیابی عملکرد شعب این جمعیت در دو سال اخیر خبر داد و گفت: این ارزیابی، اجرا و گزارش عملکردی شعب که توسط معاونت های امداد و نجات، داوطلبان، جوانان، آموزش، منابع انسانی و پشتیبانی و حوزه مدیریت جمع بندی شده بود را شامل می شد.
حسین درویشی اظهار کرد: پس از بررسی و جمع بندی گزارش عملکرد شعب توسط معاونت های امداد و نجات، داوطلبان، جوانان، آموزش و پژوهش، منابع انسانی و پشتیبانی و حوزه مدیریت، شعب نی ریز، لارستان و فیروزآباد رتبه های برتر را بدست آوردند.
درویشی یادآور شد: اجرای برنامه های ابلاغی معاونت ها، ارسال گزارشات به موقع، پاسخگویی به عملیات های امدادی و … مهمترین شاخص های این ارزیابی را تشکیل می داد.
گفتنی است از روسای شعب نی ریز، لارستان و فیروزآباد در همایش یک روزه شورای مدیران جمعیت هلال احمر استان فارس که در مرکز استان برگزار شد، تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/ابراهیم عباسی