صرفه جویی ۱۳ درصدی مصرف گاز دربخش خانگی
صرفه جویی ۱۳ درصدی مصرف گاز دربخش خانگی

به گزارش پگاه خبر؛مدیرعامل شرکت گاز فارس اعلام کرد که در شش ماهه نخست امسال مشترکان در بخش‌های خانگی، تجاری و صنعتی استان ۶ میلیارد و ۴۸میلیون متر مکعب گاز مصرف کرده اند. غلامعباس حسینی گفت: از کل گاز مصرف شده در این بازه زمانی حدود ۶۰۰ میلیون متر مکعب مربوط به مصرف خانگی، بیش […]

به گزارش پگاه خبر؛مدیرعامل شرکت گاز فارس اعلام کرد که در شش ماهه نخست امسال مشترکان در بخش‌های خانگی، تجاری و صنعتی استان ۶ میلیارد و ۴۸میلیون متر مکعب گاز مصرف کرده اند.

غلامعباس حسینی گفت: از کل گاز مصرف شده در این بازه زمانی حدود ۶۰۰ میلیون متر مکعب مربوط به مصرف خانگی، بیش از ۳ میلیارد  متر مکعب مربوط به مصارف صنعتی و نیروگاه‌ها و مابقی نیز مربوط به بخش تجاری بوده است.

وی با اشاره به صرفه جویی ۱۳ درصدی بخش خانگی در مصرف گاز، اضافه کرد: در مجموع میزان مصرف گاز طبیعی در استان نسبت به مدت مشابه  پارسال ۶ درصد کاهش داشته است.

مدیرعامل شرکت گاز فارس عنوان کرد: شرکت گاز استان هم اکنون به یک میلیون و ۶۰۸هزار و ۷۵۴ مشترک خانگی، تجاری و صنعتی خدمات گازرسانی ارائه می‌دهد.

حسینی از همه مشترکان درخواست کرد که با آغاز فصل سرما، پیش از روشن کردن وسایل گرمایشی، نسبت به بازرسی و سرویس آن اقدام کنند.

انتهای پیام/