روان سازی ترافیک باهم افزایی دستگاه ها وبرنامه ریزی میسراست
روان سازی ترافیک باهم افزایی دستگاه ها وبرنامه ریزی میسراست

شهردار شیراز،مهندس اصنافی همچنین از قسمت های مختلف ساختمان شماره ۲ شهرداری منطقه ۱۰ شیراز دیدن کرده و با مردمی که به آنجا مراجعه کرده بودند، به گفتگو پرداخت.وی ضمن خداقوت، خطاب به پرسنل شهرداری منطقه ۱۰ خواستار تسریع در امور شهروندان، خدمت رسانی هرچه بهتر به مردم و انجام بیشتر امور بصورت غیرحضوری به دلیل شرایط کرونایی شد.

به گزارش پگاه خبر؛شهردارشیراز،مهندس سید احسان اصنافی پس از بازدید از شهرک گویم در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بسیاری از مشکلات و ایرادات منطقه را از نزدیک بازبینی و بررسی کردیم.
وی با اشاره به ترافیک به عنوان معضل اصلی شهرک گویم تصریح کرد: شهرک گویم یکی از دروازه های ورودی شهر شیراز است که باید جریان ترافیک در آن روان بوده و برای دستیابی به این مهم لزوم برنامه‌ریزی و هم افزایی با دستگاه های دیگر ضروری می‌باشد.
شهردار شیراز در ادامه از پارک وحدت نیز بازدید کرد.
مهندس اصنافی همچنین از قسمت های مختلف ساختمان شماره ۲ شهرداری منطقه ۱۰ شیراز دیدن کرده و با مردمی که به آنجا مراجعه کرده بودند، به گفتگو پرداخت.
وی ضمن خداقوت، خطاب به پرسنل شهرداری منطقه ۱۰ خواستار تسریع در امور شهروندان، خدمت رسانی هرچه بهتر به مردم و انجام بیشتر امور بصورت غیرحضوری به دلیل شرایط کرونایی شد.
گفتنی است عملیات عمرانی پارک وحدت با پیشرفت فیزیکی بیش از ۹۰ درصد در حال انجام است که در طی یک ماه گذشته عملیات اجرایی آن به شرح ذیل صورت پذیرفته است:
پیاده راه های منتهی به آبنمای موزیکال وسط پارک تکمیل گردیده است.
ساختمان نگهبانی با زیربنای ۴٨ متر مربع تکمیل شده است.
جایگاه موسیقی ،هنرهای تجسمی، جایگاه راز و نیاز با مساحتی بیش از ١٢٠٠٠ متر مربع تکمیل شده است.
دو عدد چاه جذبی آبهای سطحی و سکوهای نشیمن سالن آمفی تئاتر روباز تکمیل گردیده است و کف سازی و پیاده رو اطراف آن تکمیل شده است .
مسیر دسترسی به پارکینگ با ظرفیت ١٧٠خودرو زیر سازی گردیده و آماده آسفالت می باشد.
لوله گذاری دفع آبهای سطحی پارک در حال انجام است.

انتهای پیام/ابراهیم عباسی