مناسب سازی لازم معابر جهت تردد ایمن نابینایان ایجادشود
مناسب سازی لازم معابر جهت تردد ایمن نابینایان ایجادشود

به گزارش پگاه خبر؛شورای شهر شیراز در بیست و یکمین جلسه علنی خود میزبان حجت الاسلام  حاج آقا علیرضا حدائق و  رییس انجمن نابینایان و کم بینایان شیراز و مدیرعامل موسسه نابینایان توانگران کارآفرین بود  . با لوح های یادبود ازاین مهمانان قدردانی کرد . عبدالله کمالی سروستانی رئیس انجمن نابینایان و کم بینایان  شیراز […]

به گزارش پگاه خبر؛شورای شهر شیراز در بیست و یکمین جلسه علنی خود میزبان حجت الاسلام  حاج آقا علیرضا حدائق و  رییس انجمن نابینایان و کم بینایان شیراز و مدیرعامل موسسه نابینایان توانگران کارآفرین بود  . با لوح های یادبود ازاین مهمانان قدردانی کرد .

عبدالله کمالی سروستانی رئیس انجمن نابینایان و کم بینایان  شیراز با حضور در صحن علنی شورای شهر گفت:عصا سفید قانون دارد و  در همه جای دنیا  به آن احترام می گذارند.

او با اشاره به تعداد ۶ هزار نابینا در شیراز افزود: این افراد شامل کودکان پیش دبستانی تا افراد مسن هستند .

سروستانی از شورا درخواست کرد همانند نهضت آسفالت که در سال گذشته در شیراز آغاز شده است نهضت مناسب سازی معابر جهت تردد ایمن نابینایان  انجام شود.

او ادامه داد:  وضعیت تردد برای نابینایان و خطوط زرد رنگ برای نابینایان کاربردی ندارد و متاسفانه مصوبه در این مورد  در شورای شهر مانده است و درخواست داریم تا کمیسیون آن را بازگرداند.

سروستانی  با بیان اینکه ایمنی  معابر برای تردد نابینایان بر عهده شهرداری است  عنوان کرد:امید است بتوانیم در سال آینده در رابطه با آموزش و ایمنی اقداماتی انجام شود.

سروستانی در پایان از شورای اسلامی شهر شیراز درخواست کرد تا یک قسمت از بهشت احمدی برای دفن معلولین و نابینایان اختصاص داد شود و مناسب سازی لازم جهت تردد ایجاد شود.

انتهای پیام/ابراهیم عباسی