برق منطقه ای فارس شاخص اختصاصی جشنواره شهید رجایی ۹۹راکسب نمود
برق منطقه ای فارس شاخص اختصاصی جشنواره شهید رجایی ۹۹راکسب نمود

به گزارش پگاه خبر؛شرکت برق منطقه ای فارس با بدست آوردن امتیاز کامل در شاخص های اختصاصی ارزیابی جشنواره شهید رجایی از ریاست محترم سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان فارس لوح تقدیر دریافت کرد. مهندس غلامرضا نصیری مدیر عامل شرکت برق منطقه ای فارس در پیامی کسب این امتیازات و به دست آوردن این […]

به گزارش پگاه خبر؛شرکت برق منطقه ای فارس با بدست آوردن امتیاز کامل در شاخص های اختصاصی ارزیابی جشنواره شهید رجایی از ریاست محترم سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان فارس لوح تقدیر دریافت کرد.

مهندس غلامرضا نصیری مدیر عامل شرکت برق منطقه ای فارس در پیامی کسب این امتیازات و به دست آوردن این جایگاه را به همکاران شرکت تبریک گفت.

در بخشی از این پیام آمده است : کارایی، اثربخشی و بهره وری گوهری است که میتواند پایداری و بقای سازمانها را تضمین کند و راهکاری برای کسب مزیت رقابتی باشد آنچه در سازمان منجر به بهره وری واقعی، مداوم و مستمر می گردد بهره وری سرمایه انسانی می باشد.

در ادامه این پیام آمده است : سرمایه انسانی که در کمال صداقت در ایفای وظیفه شغلی از هیچ کوششی دریغ نمی ورزد و همسو با وجدان اخلاقی و حفظ شئون انسانی ، حقوق مردم را صیانت و حراست می کند.

مهندس نصیری در این پیام یاد آور شد : از آنجا که شرکت برق منطقه ای فارس در اجرای مواد ۱۸ و ۱۸ قانون مدیریت خدمات کشوری و بر اساس نتایج حاصل از ارزیابی عملکرد دستگاههای اجرایی استان در سال ۹۹ در بهبود شاخص های اختصاصی موفق به کسب امتیاز کامل گردیده بدینوسیله برخود واجب می دانم از تمامی عزیزان دلسوز و متعهد که فعالانه در به ثمر رسیدن این موفقیت سهیم بوده اند، تقدیر و تشکر نمایم.

در پایان این پیام آمده است : امید است با تلاش مستمر و همکاری جمعی و با اتکال به خداوند سبحان در سال “تولید، پشتیبانیها و مانع زداییها” در راستای اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شاهد تداوم موفقیت های روزافزون این شرکت باشیم .

شایان ذکر است به استناد مصوبه ستاد مرکزی جشنواره شهید رجایی و با هدف ترویج و اشاعه موضوع ارزیابی با رویکرد فرهنگ‌سازی، دستگاه‌ها در ۵ سطح و گروه به شرح “۱- آموزشی، پژوهشی و فرهنگی۲- تولیدی و خدماتی۳- زیربنایی و توسعه زیرساخت۴- سلامت و رفاه اجتماعی۵- عمومی و قضایی ” واحدهای استانی و واحدهای شهرستانی در ۵ محور و ۲۱ شاخص” مورد ارزیابی قرار گرفته و دستگاه‌های منتخب، در مراسم جشنواره شهید رجایی با اهدای لوح و تشویق مادی مورد تقدیر قرار گرفتند.

انتهای پیام/ابراهیم عباسی