صدا و سیما با همکاری استانداری،نقش موثری در جذب سرمایه‌گذاری استان دارد
صدا و سیما با همکاری استانداری،نقش موثری در جذب سرمایه‌گذاری استان دارد

به گزارش پگاه خبر؛دکتر محمد هادی ایمانیه در دیدار مدیرکل و شورای معاونین صدا و سیمای مرکز فارس با بیان اینکه نیروی انسانی قوی و ظرفیت های بالقوه بخشی از توانمندی های فارس است که باید با فعالیت های مطلوب رسانه ای معرفی شود، اظهارداشت: صدا و سیما می‌تواند با همکاری معاونت اقتصادی استانداری، نقش […]

به گزارش پگاه خبر؛دکتر محمد هادی ایمانیه در دیدار مدیرکل و شورای معاونین صدا و سیمای مرکز فارس با بیان اینکه نیروی انسانی قوی و ظرفیت های بالقوه بخشی از توانمندی های فارس است که باید با فعالیت های مطلوب رسانه ای معرفی شود، اظهارداشت: صدا و سیما می‌تواند با همکاری معاونت اقتصادی استانداری، نقش موثری در جذب سرمایه‌گذاری در فارس داشته باشد.

نماینده عالی دولت در استان فارس با اشاره به اینکه انتظار می رود صدا و سیما مشکلات استان را شناسایی و مطرح کند، افزود: اگر طرح مشکلات همراه با ارائه راهکارهای مناسب و علمی از طرف کارشناسان حوزه های مختلف باشد موجب تسریع در رسیدگی به مشکلات و کاهش موانع پیشرفت استان خواهد شد.

استاندار فارس گفت: این استان دارای توانمندی های زیادی در حوزه های مختلف است که باید به زیبایی به همگان معرفی شود و در این زمینه صدا و سیمای مرکز فارس نقش پررنگ و برجسته ای دارد.

استاندار فارس با اشاره به اینکه آقای دکتر رئیسی عمیقأ معتقد به حفظ حرمت و کرامت مردم است، ادامه داد: رئیس محترم جمهوری در زمینه احترام واقعی به مردم به مقام معظم رهبری اقتدا کرده اند.

دکتر ایمانیه اظهارداشت: رئیس جمهوری در جلسه شورای اداری استان فارس تصریح کردند که نسبت به آینده کشور روز به روز امیدوارتر‌ می‌شوند.

انتهای پیام/سمیه یگانه