ارائه خدمات مطلوب به شهروندان گامی محکم برای رفع مشکلات
ارائه خدمات مطلوب به شهروندان گامی محکم برای رفع مشکلات

 جلسه هم اندیشی کمیسیون سلامت ، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر شیراز با رییس و معاونین سازمان آرامستانها در محل سازمان برگزار شد.

به گزارش پگاه خبر؛مسعود زارعی تعامل و هم‌اندیشی با شورای شهر را روش مناسبی جهت شناسایی و رفع مشکلات و ارائه خدمات مطلوب تر به شهروندان دانست و عنوان کرد برنامه ریزی و پیگیری ارائه خدمات مطلوب به شهروندان از اولویت های کمیسیون می باشد.

در این دیدار که به منظور بررسی عملکرد جاری و تبیین اهداف آتی سازمان آرامستان ها برگزار گردید، رییس سازمان ضمن ارائه گزارش کاملی از عملکرد سازمان طی دو سال اخیر ، به اقدامات و فعالیتهای صورت گرفته توسط سازمان در مقابله با بیماری کرونا اشاره نمود و در تشریح مهمترین عناوین فعالیتها، از جایگاه ویژه روحانیون جهادی در عبور از این بحران یاد کرد و عملکردشان را شایسته تقدیر و تشکر دانست.

پارسازاد در تشریح اقدامات سازمان به تهیه و ارائه ۱۰ مورد از لوایح ارسالی به شورا از جمله لایحه ساماندهی خودروهای حمل متوفی و ساماندهی آرامستان های محله ای اشاره نمود و در خصوص استقرار غسالخانه و سردخانه ویژه به همراه سایر تجهیزات و ملزومات آن در آرامستان بهشت احمدی ،توضیحاتی را ارائه نمود.

رییس کمیسیون سلامت محیط زیست و خدمات شهری نیز ضمن تقدیر و تشکر از این فعالیت‌ها اعلام نمودند تلاش شورای ششم بر تعامل بین کمیسیون ها و سازمانهای مربوطه و در جهت تشکیل کارگروه‌های تخصصی به منظور رفع مشکلات شهروندان و ارائه خدمات بهتر برشمرد و نمونه این پیگیری ها تسهیل در ایاب و ذهاب شهروندان شیرازی به آرامستان بهشت احمدی اشاره نمود و از اختصاص دو دستگاه اتوبوس شهری در مسیر شهرک سعدی به آرامستان خبر داد.

در پایان معاونین و کارشناسان حوزه های مختلف سازمان اقدامات واحد خود را بررسی و مورد تحلیل قرار دادند.

انتهای پیام/ابراهیم عباسی