پیام تبریک مجمع رهروان امر به معروف استان فارس
پیام تبریک مجمع رهروان امر به معروف استان فارس

به گزارش پگاه خبر؛در پی انتصاب دکتر محمد هادی ایمانیه به سمت استاندار فارس ،سردارسجادیان مسول مجمع رهروان امر به معروف استان فارس پیام تبریکی صادر کرد . در این پیام آمده است : برادر انقلابی جناب آقای دکتر محمد هادی ایمانیه با سلام و عرض ادب و احترام با افزایش اعتماد عمومی مردم نسبت […]

به گزارش پگاه خبر؛در پی انتصاب دکتر محمد هادی ایمانیه به سمت استاندار فارس ،سردارسجادیان مسول مجمع رهروان امر به معروف استان فارس پیام تبریکی صادر کرد .

در این پیام آمده است :

برادر انقلابی جناب آقای دکتر محمد هادی ایمانیه
با سلام و عرض ادب و احترام
با افزایش اعتماد عمومی مردم نسبت به انقلاب و جمهوری اسلامی ، مبارزه با فساد ، خدمت صادقانه و بدون منت، موجبات افزایش سطح خدمتگزاری به مردم را در پی خواهد داشت و نتیجه آن انتخاب شایسته دولت مردمی و قوی آقای رئیسی و همچنین انتخاب شایسته جنابعالی به سمت استاندار فارس خواهد بود.
رجاء واثق داریم جنابعالی که فردی با ایمان، صادق و متعهد هستید با توکل بر خداوند منان و بهره گیری از مدیریت جهادی و انقلابی و سرمایه های بزرگ اجتماعی که همانا توده مردم با هرآئین و مذهب، قوم و قبیله، جناح و گروه سیاسی در انجام وظیفه نسبت به مردم شریف استان فارس سربلند خواهید شد.
انتصاب جنابعالی به سمت استاندار فارس را از طرف خود و اعضای مجمع رهروان امر به معروف و نهی از منکر استان فارس تبریک و تهنیت عرض میکنم.

انتهای پیام/