استانداری از فعالیت های فرهنگی رفاهی رسانه ها حمایت خواهد کرد
استانداری از فعالیت های فرهنگی رفاهی رسانه ها حمایت خواهد کرد

به گزارش پگاه خبر؛استاندار فارس،«محمدهادی ایمانیه» عصر امروز (یکشنبه ۱۸ مهر) در دیدار صمیمی با اصحاب رسانه فارس با اشاره به اینکه اگر پیش از این استانداری فارس شکایتی از رسانه کرده باشد، حتما آن را پس می گیریم، گفت: شورای هم اندیشی و فکر کردن رسانه ای ایجاد شود. استاندار فارس با اشاره به […]

به گزارش پگاه خبر؛استاندار فارس،«محمدهادی ایمانیه» عصر امروز (یکشنبه ۱۸ مهر) در دیدار صمیمی با اصحاب رسانه فارس با اشاره به اینکه اگر پیش از این استانداری فارس شکایتی از رسانه کرده باشد، حتما آن را پس می گیریم، گفت: شورای هم اندیشی و فکر کردن رسانه ای ایجاد شود.

استاندار فارس با اشاره به اینکه رسانه های مسائل و مشکلات را جمع بندی کرده و پیشنهادات خود را ارائه کنند، اضافه کرد: می خواهم مشکل استان با راه حل ها حل شود.

وی با اشاره به اینکه کارگاه آموزشی برای روابط عمومی های استان گذاشته شود، افزود: استانداری هزینه این کارگاه را پرداخت می کند، اظهار کرد: حمایت از فعالیت های رفاهی رسانه ها، وظیفه ماست و استانداری از فعالیت های فرهنگی رفاهی رسانه ها حمایت خواهد کرد.

ایمانیه تاکید کرد: هیچ شخصی از انتقاد نباید بترسد و رسانه ها برای تشویق بیشتر مدیران فعال و تنبیه مدیران کم کار، مدیران جهادی را به مردم معرفی کنند.

انتهای پیام/سمیه یگانه