مدیریت استان بر محوریت اهل بیت(ع) و ترویج ارزش‌های اسلامی است
مدیریت استان بر محوریت اهل بیت(ع) و ترویج ارزش‌های اسلامی است

به گزارش پگاه خبر؛دکترمحمدهادی ایمانیه در روز ۱۲ مهرماه به صورت رسمی با حضور وزیر کشور تودیع و معارفه شد که در همان روز نیز اعلام کرد مدیریت استان بر محوریت سومین حرم اهل بیت(ع) و اولویت ترویج ارزش‌های اسلامی است. «محمدهادی ایمانیه» استاندار فارس همزمان با سالروز شهادت امام رضا (ع) به همراه معاونین […]

به گزارش پگاه خبر؛دکترمحمدهادی ایمانیه در روز ۱۲ مهرماه به صورت رسمی با حضور وزیر کشور تودیع و معارفه شد که در همان روز نیز اعلام کرد مدیریت استان بر محوریت سومین حرم اهل بیت(ع) و اولویت ترویج ارزش‌های اسلامی است.

«محمدهادی ایمانیه» استاندار فارس همزمان با سالروز شهادت امام رضا (ع) به همراه معاونین استانداری با حضور در مرکز فرهنگی موزه دفاع مقدس استان فارس به یادمان شهدای گمنام خاکسپاری شده در این مرکز ادای احترام کرد و ضمن بازدید از این مجموعه، در جلسه‌ای با حضور مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس فارس در جریان آخرین وضعیت ساخت موزه دفاع مقدس استان فارس قرار گرفت.

استاندار فارس با یادآوری اینکه دیگر کشورهای دنیا در خصوص ارایه خدمات و امکانات به سربازان کشته شده آنها در جنگ‌ها چگونه خدمات ارایه می کنند اظهار داشت: ما باید نسبت به شهدا و رزمندگان و جانبازان خود که در دوران دفاع مقدس جانفشانی داشتند خدمات شایسته‌ای به آنها داشته باشیم و قدردان آنها باشیم.

وی با تاکید بر اینکه تمامی دستگاه های اجرایی و مسئولان باید نسبت به حوزه دفاع مقدس توجه لازم را داشته باشند خطاب به معاون سیاسی استانداری گفت: در قبولی مسئولیت توسط فرمانداران باید موضوع اتمام یادمان‌های شهدای گمنام شهرستان های که تکمیل نشده باید مدنظر باشد و اگر توانایی انحام آنهار ار ندارند نباید مسئولیت بپذیرند.

ایمانیه با اشاره به سفر رئیس جمهور به استان فارس در آینده نزدیک، تاکید کرد: تامین اعتبار لازم جهت ساخت و تکمیل مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان فارس جزء مصوبات سفر در نظر خواهیم گرفت تا استان فارس بعد از سال ها شاهد ایجاد یک موزه دفاع مقدس باشد.

‌در ابتدای این جلسه سرهنگ پاسدار سعید کوشکی جهرمی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس فارس با ارایه گزارشی از فعالیت ها و چگونگی ساخت مرکز فرهنگی و همچنین نیازمندی های این مرکز جهت بهره‌برداری اریه کردند.

انتهای پیام/