نمایشگاه اسناد تاریخی حافظیه در گذر زمان،یادروز حافظ افتتاح می شود
نمایشگاه اسناد تاریخی حافظیه در گذر زمان،یادروز حافظ افتتاح می شود

معاون فرهنگی اداره‌ کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس،از افتتاح «سرای اهل قلم»، نمایشگاه کتاب «حافظ و قرآن» و نمایشگاه «اسناد تاریخی حافظیه در گذر زمان» در این روز خبر داد.

به گزارش پگاه خبر؛مهدی امیدبخش،معاون فرهنگی اداره‌ کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس،امروز، ۱۴ مهرماه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه دهه بزرگداشت یادروز حافظ از جمعه، ۱۶ مهرماه آغاز خواهد شد، از افتتاح «سرای اهل قلم»، نمایشگاه کتاب «حافظ و قرآن» و نمایشگاه «اسناد تاریخی حافظیه در گذر زمان» در این روز خبر داد.

وی افزود: به مناسبت یادروز حافظ در نخستین گام از برنامه‌های گرامیداشت لسان‌الغیب حافظ شیرازی که با همکاری ادارات فرهنگی برگزار می‌شود، میزبان آیین گشایش نمایشگاه کتاب «حافظ و قرآن» با همکاری انتشارات بین‌المللی نوید شیراز در ساعت ۱۶ روز جمعه، ۱۶ مهرماه در آرامگاه حافظ خواهیم بود.

امیدبخش اظهار کرد: در ادامه برنامه‌های فوق «سرای اهل قلم» با سخنرانی محمد مرادی، مدرس دانشگاه با موضوع «شاعران حافظ و حافظان شاعر» در ساعت ۱۷ همین روز در آرامگاه حافظیه آغاز به کار خواهد کرد.

معاون فرهنگی ارشاد فارس در پایان بیان کرد: همچنین نمایشگاه «اسناد تاریخی حافظیه در گذر زمان» در ساعت ۱۸ همین روز در نگارخانه تار و پود مرکز اسناد و کتابخانه ملی فارس افتتاح خواهد شد.

انتهای پیام/ابراهیم عباسی