کشف ۹۰درصدی جرائم فضای مجازی توسط پلیس فتا استان
کشف ۹۰درصدی جرائم فضای مجازی توسط پلیس فتا استان

فرمانده نیروی انتظامی فارس گفت: به مناسبت هفته ناجا، بیش از ۲ هزار ویژه‌برنامه در استان فارس برگزار می‌شود.

به گزارش پگاه خبر؛سردار رهام بخش حبیبی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: هفته نیروی انتظامی با شعار پلیس هوشمند، امنیت پایدار از شنبه هفته آینده، در ۳۶ شهرستان در قالب ۴۰ برنامه اجرا می‌گردد.

وی بیان کرد: صبحگاه مشترک و عمومی، دیدار با خانواده شاهد و ایثارگر، غبار روبی حرم‌های مطهر، گردهمایی پلیس یاران، مسابقه دوچرخه‌سواری همیاران، افتتاح پروژه‌های هوشمند سازی و ارتباط مستقیم با مردم، بخشی از برنامه‌های هفته ناجا در استان فارس است.

فرمانده انتظامی استان فارس در مورد کشفیات ۶ ماهه سال جاری تاکنون اظهار کرد: دستگیری ۴ نفر زورگیر و اخاذ مسلح به سلاح گرم، کشف ۳۲۴ محموله کالای قاچاق به ارزش ۳۲۴ میلیارد تومان، ۳۶ تن مواد مخدر و نیز کشف ۹۰ درصدی جرائم فضای مجازی از سوی پلیس فتا، بخشی از عملکرد نیروی انتظامی فارس است.

سردار حبیبی بیان داشت: شناسایی و دستگیری باندی که با لباس پرستاری در ۱۱ استان اقدام به سرقت اموال می‌کردند، افزایش ۲۳ درصدی کشفیات و دستگیری ۱۹۰ اراذل‌ و اوباش از دیگر اقدامات نهاد انتظامی در فارس می‌باشد.

وی با اشاره به اینکه بعضی از افراد به هشدارهای پلیس و معضلات آسیب‌های اجتماعی به‌ویژه در فضای مجازی بی‌توجه و آن را جدی نمی‌گیرند، افزود: با هوشمندسازی، مشارکت و همکاری رسانه با نیروی انتظامی، بستر مناسبی برای مقابله با هر گونه ترفند و آسیب اجتماعی فراهم می‌شود.

فرمانده انتظامی استان فارس اضافه کرد: پلیس نیروی انتظامی به‌ صورت شبانه‌روزی، برای برقراری امنیت و آسایش شهروندان آماده فداکاری هستند و این روند تا ریشه‌کنی جرم و جنایت ادامه دارد.

انتهای پیام/ابراهیم عباسی