الحاق روستاهای جدید اطراف شیرازباعث احیای روستاها می گردد
الحاق روستاهای جدید اطراف شیرازباعث احیای روستاها می گردد

به گزارش پگاه خبر؛ مهندس سید احسان اصنافی شهردار شیراز گفت: در اولین روزکاری استاندار فارس  بازدیدی از چند منطقه محروم و کمتر برخوردار صورت گرفت. وی با اشاره به مناطقی که مورد بازدید قرار گرفت از جمله شهرک مهربان و روستاهای ترکان ،شرقان و اقبال آباد عنوان کرد: در این مناطق نیاز به انجام […]

به گزارش پگاه خبر؛ مهندس سید احسان اصنافی شهردار شیراز گفت: در اولین روزکاری استاندار فارس  بازدیدی از چند منطقه محروم و کمتر برخوردار صورت گرفت.

وی با اشاره به مناطقی که مورد بازدید قرار گرفت از جمله شهرک مهربان و روستاهای ترکان ،شرقان و اقبال آباد عنوان کرد: در این مناطق نیاز به انجام کار اساسی و زیرساختی است تا مشکلات از ریشه حل شود.

شهردار شیراز ادامه داد: در این نقاط کمتر برخوردار و محروم بسیاری از مسائل نظیرحریم وفاضلاب بین دستگاهی است که با همراهی دستگاه‌های مرتبط می‌توان به آن رسیدگی و مرتفع کرد.

مهندس اصنافی با یادآوری الحاق تعدادی از روستاهای اطراف شیراز که در سال ۱۳۹۰ به شهر الحاق شده بودند، تصریح کرد: عزم جزمی برای الحاق روستاهای جدید اطراف شیراز به شهر وجود دارد که می‌تواند باعث احیای این روستاها گردد.

وی اضافه کرد: طی سالهای اخیر شاهد رشد بیش از حد جمعیت در این روستاها هستیم و مشکلاتی را نیز به همراه داشته است.

به گفته شهردارشیراز، مشکل قانونی الحاق روستاها به محدوده شهر وجود دارد که پروسه درحال طی فرآیند خود است.

در این بازدید موضوعاتی نظیر وضعیت بهداشتی، زیست محیطی، دفع آب‌های سطحی،آسفالت و دیگر مشکلات مورد بررسی قرار گرفت.

انتهای پیام/ابراهیم عباسی