پیام تشکر دکتر رحیمی استاندارسابق فارس از مردم و مدیران
پیام تشکر دکتر رحیمی استاندارسابق فارس از مردم و مدیران

به گزارش پگاه خبر؛پیام تشکردکتر رحیمی استاندارسابق فارس از مردم و مدیران متن پیام دکتر عنایت الله رحیمی به شرح زیر است: بسم الله الرحمن الرحیم مردم شریف و فهیم استان فارس با سلام، ادب و احترام خدا را شاکرم که توفیق نصیب شد بیش از سی سال، از کارشناس مسئولی جهاد سازندگی تا نماینده […]

به گزارش پگاه خبر؛پیام تشکردکتر رحیمی استاندارسابق فارس از مردم و مدیران

متن پیام دکتر عنایت الله رحیمی به شرح زیر است:
بسم الله الرحمن الرحیم
مردم شریف و فهیم استان فارس
با سلام، ادب و احترام
خدا را شاکرم که توفیق نصیب شد بیش از سی سال، از کارشناس مسئولی جهاد سازندگی تا نماینده عالی دولت در استان فارس، با جان و دل، خدمتگزارِ مردم عزیز استان فارس بودم. کارکردن در زادگاهم، استان بزرگ و پهناورِ فارس، لذت بخش و مایه افتخار است.
روزی که در تاریخ ۱۷ دی ماه ۱۳۹۷ به عنوان استاندار فارس، معرفی شدم از همان ابتدا، بنا به تجربه، واقف بودم که رسیدن به توفیقات بزرگ، مستلزمِ تلاش شبانه روزی، در میدان بودن، هماهنگی و همدلی است. خداوند توفیق داد؛ شما مردم عزیز، همکاری کردید؛ همراهان عزیز و همکاران گرامی، محبت و همراهی کردند؛ تجربه حدود سی ساله به کمکم آمد؛ تجربه ای که البته آسان به دست نیامده بود و صد البته تمام این تجربه ها به این دلیل، کارساز شد که از همان ابتدا آهنگ حرکت و خدمت را بر مدارِ همدلی، وفاق و هماهنگی بین تمام نیروهای وفادار به نظام و داشته های استان و به دور از حاشیه، تنظیم کردم.
خدا را سپاس که نتیجه آن تلاش ها، کارنامه ای ماندگار شد و این کارنامه در حقیقت، کارنامه تلاشِ تمام دست اندرکاران، مدیران اجرایی و ستادی، مسئولین، کارمندان، کارکنان، معاونین و همکارانم در استانداری، فرمانداری ها، بخشداری ها و خدمتگزاران متعهدی است که با همکاری آحاد مردم عزیز و فهیم فارس از جمله نمایندگان محترم مردم در مجلس شورای اسلامی و شوراهای اسلامی شهر و روستا و عشایری و راهنمایی و پشتیبانی های نماینده محترم ولی فقیه و امام جمعه شیراز، ارشاد علما و امامان جمعه محترم سراسر استان و همراهی و همدلی اعضای محترم شورای تأمین، مشارکت گروه های صنفی، سیاسی،اجتماعی و تشکل های مردمی، معتمدان و بزرگان و بذل محبت مقامات کشوری، لشکری، قضایی و تقنینی، به منصه ظهور رسیده و محصول یک کار تیمی و همکاری و همراهی همگان است که جایگاه استان را در زمینه های مختلف ازجمله سرمایه گذاری داخلی و خارجی،اشتغال، تولید، عمران، توسعه و ضریب امنیت ارتقا داده است به گونه ای که در ارزیابی عملکرد سال ۱۳۹۹ استان فارس حائز رتبه اول کشوری گردید. لذا از همراهی یکایک عزیزان، تشکر می کنم و بر این باورم که توفیق و عدم توفیق، در کار تیمی، منوط به نحوه عملِ تمام سیستم است لکن پسندیده تر آن است که به رسم اخلاق، توفیقات را حاصل بذل مساعی همراهان و عدم توفیق را منسوب به خود دانسته و به عنایت، عفو و کرم پروردگار بخشایشگر، رجاء واثق، نمایم.
مستحضرید که سال های اخیر، سال هایی پُر از حوادث تلخ و شیرین بود؛ حوادث تلخی، مثلِ بروز و شیوع ویروس کرونا ، زلزله، کمبود منابع مالی و اعتباری ناشی از فشار تحریم های ظالمانه، ناآرامی های آبان ۱۳۹۸، سیل، آتش سوزی های تابستان و یکی از رخدادهای شیرین، استقلالِ هفت شهرستان جدید و مدیریت بدون تنش و به دور از حاشیه تقسیمات کشوری سال ۱۳۹۸ بود که کام مردم از حلاوت آن شیرین گردید و آرزوی دیرینه مردم مناطقی که سال ها چشم انتظار استقلال بودند برآورده شد و استان فارس از نظر تقسیمات کشوری صاحب جایگاهِ اول شد.
در بحث مدیریت بیماری کرونا، فارس در مواجهه با این پدیده ی عالمگیر، بسیار موفق عمل کرد به گونه ای که فارس در تصویب و اجرای برنامه های پیشگیرانه، پیشتاز بود بلکه بعضاً پیشنهادهای فارس، مصوبه ی ستاد کشوری گردیده است. ضمن تشکر از تمام یاریگران، از مشارکت و همراهی مردم شریف استان و اهتمام آنان به رعایت پروتکل ها و همدلی و همراهی با دست اندرکاران تشکر می کنم. پوشش گسترده واکسیناسیون در استان و آمار پایین تر مرگ و میر به نسبت آمار کل کشور ، نشانه ی بذل مساعی دست اندرکاران به ویژه تلاشگران عرصه سلامت و قابل تقدیر است.
در مسیر خدمت، دستور و امر و نهی ها و تلاش شبانه روزی، برای حل مشکلات و گره گشایی از امورِ مردم و در نهایت، فراهم شدن بستر توسعه استان عزیز و پهناور فارس بود؛  «این که هردم می زدم بر آب و آتش خویش را       روشنی در کارِ مردم بود مقصودم چو شمع»
اکنون که بنا به مشیّت الهی و پس از ۱۰۰۰ روز خدمت در سِمَت استاندار فارس و سی سال و اندی خدمت در سایه سار نظام جمهوری اسلامی، از خدمت شما مرخص می شوم بر خود فرض می دانم از همکاری، ارشادات، پشتیبانی ها و بذل محبت همیشگی شما، تقدیر و تشکر کنم و طلب حلیت نمایم. گرچه مأموریت اینجانب در این سِمَت، خاتمه یافته است امّا به عنوان فرزند این ملت و باورمند به آرمان های الهی و انسانی نظام جمهوری اسلامی، مسئولیت خدمت به مردم شریف را وظیفه دائمی خود می دانم.
ضمن تبریک صمیمانه به برادر ارجمند جناب دکتر ایمانیه، برای آن عزیزِ بزرگوار، مزید توفیقات را در سمت استاندار فارس، از خداوند بزرگ، مسئلت می نمایم.             خداوند یار و نگهدارتان باد      عنایت اله رحیمی – استاندار فارس  ۱۱/۷/۱۴۰۰

انتهای پیام/