عمران و آبادی محلات محروم مورد توجه ویژه شهرداری و شورای شهر قرار گیرد
عمران و آبادی محلات محروم مورد توجه ویژه شهرداری و شورای شهر قرار گیرد

فرمانده سپاه فجر استان فارس گفت: تمام ظرفیت‌های سپاه و بسیج همچون گذشته آماده هم افزایی با مجموعه شهرداری در حوزه تامین امنیت، عمران و آبادانی محلات کم برخوردار شیراز است.

به گزارش پگاه خبر؛فرمانده سپاه فجر فارس،سردار یدالله بوعلی در دیدار با شهردار شیراز افزود: اقشار تخصصی بسیج با تمام ظرفیت آماده همکاری و تعامل با مجموعه شهرداری شیراز در راستای خدمت رسانی به شهروندان سومین حرم اهل بیت (ع) هستند.

او افزود: تمام ظرفیت‌های سپاه و بسیج همچون گذشته آماده هم افزایی با مجموعه شهرداری در حوزه تأمین امنیت، عمران و آبادانی محلات کم برخوردار، ایجاد اشتغال و برنامه‌های فرهنگی است.

فرمانده سپاه فجر فارس با تاکید بر اینکه عمران و آبادی محلات محروم مورد توجه ویژه شهرداری قرار گیرد، خاطرنشان کرد: نام شیراز به عنوان مهم سومین حرم اهل بیت «ع» مزین شده و این یک فرصت بسیار ارزشمند و زمینه‌ای برای رشد و تعالی این کلانشهر در حوزه‌های اجتماعی، عمرانی، فرهنگی، سیاحتی و زیارتی است.

سردار بوعلی با بیان اینکه قرارگاه شهید اسکندری سپاه فجر در ۳۱ محله محروم در حال فعالیت‌های عمرانی، فرهنگی و محرومیت زدایی است، گفت: با همکاری و تعامل هر چه بیشتر دو مجموعه سپاه و شهرداری می‌توانیم گام‌های مؤثری در رفع محرومیت این محلات برداشته و موجبات رضایت مردم را فراهم آوریم.

او با بیان اینکه هدف و خواست قلبی ما درخشش و موفقیت مجموعه شهرداری و شورای شهر است، گفت: حداکثر ظرفیت‌های سپاه فجر و بسیجیان در راستای کمک به شهرداری و خدمت خالصانه و صادقانه به شهروندان محلات محروم شیراز بکارگیری خواهند شد.

فرمانده سپاه فجر فارس خاطرنشان کرد: حوزه ورزش نیز یکی از مسائل و موضوعات مهمی است که باید بیش از پیش مورد توجه مدیران کلانشهر شیراز قرار بگیرد و چه در زمینه حمایت از ورزش‌های تیمی و قهرمانان ورزشی و چه در زمینه ترویج ورزش‌های همگانی یک برنامه ریزی دقیق و مؤثر انجام شود.

انتهای پیام/