تخصیص ۱۶۸میلیارد ریال اعتبار جهت ایجاد اشتغال مددجویان در سال‌ جاری
تخصیص ۱۶۸میلیارد ریال اعتبار جهت ایجاد اشتغال مددجویان در سال‌ جاری

به گزارش پگاه خبر؛مدیرکل بهزیستی فارس،سیدمحمدصادق کشفی نژاد در نشست مجازی با خبرنگاران ضمن اشاره به ایجاد ۳۳۰۰ فرصت شغلی برای مددجویان بهزیستی فارس در سال گذشته اظهار داشت: ۱۶۸ میلیارد ریال اعتبار جهت ایجاد اشتغال مددجویان در سال‌ جاری اختصاص یافته است که ۲۱ میلیارد ریال تاکنون در این زمینه هزینه شده است. او […]

به گزارش پگاه خبر؛مدیرکل بهزیستی فارس،سیدمحمدصادق کشفی نژاد در نشست مجازی با خبرنگاران ضمن اشاره به ایجاد ۳۳۰۰ فرصت شغلی برای مددجویان بهزیستی فارس در سال گذشته اظهار داشت: ۱۶۸ میلیارد ریال اعتبار جهت ایجاد اشتغال مددجویان در سال‌ جاری اختصاص یافته است که ۲۱ میلیارد ریال تاکنون در این زمینه هزینه شده است.

او افزود: در راستای تسهیل اشتغال مددجویان علاوه بر تسهیلات قرض الحسنه کم‌بهره که با سقف یک میلیارد ریال به هر مددجو ارائه می‌شود، پرداخت کمک هزینه ی بیمه تامین اجتماعی خو اشتغالی نیز انجام می شود که تاکنون با محدودیت زمانی ۵ سال برای هر مددجو مواجه بوده ایم البته این محدودیت در دستورالعمل جدید برای افراد دارای معلولیت برطرف شده است.

کشفی نژاد یادآور شد: در سال ٩٩ مبلغی بالغ بر ١۵ میلیارد تومان کمک هزینه بیمه تامین اجتماعی به سه هزار و ٢۵٢ نفر از مددجویان پرداخت شده است.

مدیرکل بهزیستی فارس بیان کرد: محدودیت استفاده از تسهیلات کم بهره و مشوق بیمه‌ای به صورت همزمان جهت کارفرمایان نیز با پیگیری‌ معاونت مشارکت ها و اشتغال بهزیستی برطرف گردیده است و هم اکنون کارفرمایانی که مددجویان بهزیستی را مشغول به کار می کنند هم از وام کم بهره و هم از کمک هزینه بیمه برخوردار می شوند،.

وی خاطرنشان کرد: در زمینه مسکن مددجویی نیز بهزیستی فارس در سال جاری ۱۲۰۰ واحد مسکونی در سطح استان به مددجویان واگذار می کند و ۷۵ میلیارد تومان اعتبار جهت خانه دار شدن مددجویان هزینه کرده است.

انتهای پیام/