طریقت منفردچهره علمی در سال‌های متمادی،نام نیک ایشان همیشه ماندگار است
طریقت منفردچهره علمی در سال‌های متمادی،نام نیک ایشان همیشه ماندگار است

محمد هادی ایمانیه استاندار منتخب فارس در پیامی درگذشت محمد حسن طریقت منفرد وزیر بهداشت دولت دهم را تسلیت گفت.

به گزارش پگاه خبر؛در پیام محمد هادی ایمانیه آمده است: ضایعه درگذشت دوست و برادر بزرگوار جناب آقای دکتر محمدحسن طریقت منفرد موجب تاسف فراوان اینجانب گردید.
در ادامه این پیام آمده است: این چهره علمی و انقلابی در سال‌های متمادی در سنگرهای مختلف خدمتگزاری و علمی خدمات بسیار از خود به جای گذاشت و نام نیک ایشان برای همیشه ماندگار است.
استاندار منتخب فارس در این پیام آورده است: از خداوند متعال برای آن فقید سعید غفران الهی و برای سایر بازماندگان به ویژه خانواده آن مرحوم صبر جزیل مسئلت دارم.

محمدحسن طریقت منفرد وزیر بهداشت دولت دهم که چندی پیش بر اثر سقوط از ارتفاع دچار حادثه شده بود و در یکی از بیمارستان‌های تهران بستری بود،پنجشنبه هشتم مهر درگذشت.
طریقت منفرد زاده سال ۱۳۲۵ در تهران و چشم‌پزشک ایرانی است که در دولت دهم حدود ۶ ماه سکاندار وزارت بهداشت بود؛ وی چندی پیش بر اثر سقوط در چاله آسانسور یک ساختمان نیمه کاره که قرار است مرکز طب سنتی شود دچار حادثه شد و مدتی در بیمارستان خاتم بستری بود تا اینکه سرانجام جان باخت.
مرحوم طریقت منفرد همچنین عضو هیئت علمی دانشگاه شهید بهشتی از سال ۱۳۶۵ و مسئول علمی بخش چشم‌پزشکی مرکز آموزشی درمانی امام حسین (ع) وابسته به دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی از سال ۱۳۶۶ تا ۱۳۷۷ بود که از سوابق علمی و آموزشی او به شمار می‌رفت.

انتهای پیام/