تولید محتوا و ترویج سبک زندگی اسلامی از وظایف رسانه ها است
تولید محتوا و ترویج سبک زندگی اسلامی از وظایف رسانه ها است

به گزارش پگاه خبر؛مدیرکل صدا و سیمای مرکز فارس«سید تقی سهرابی»، امروز (پنج شنبه ۸ مهر) در نخستین اجلاسیه مسئولان مدارس علمیه استان فارس که در سالن شهید «قدوسی» گفت: تولید محتوا از وظایف رسانه ها است و توصیه مقام معظم رهبری به رسانه ترویج سبک زندگی اسلامی است. مدیرکل صدا و سیمای مرکز فارس […]

به گزارش پگاه خبر؛مدیرکل صدا و سیمای مرکز فارس«سید تقی سهرابی»، امروز (پنج شنبه ۸ مهر) در نخستین اجلاسیه مسئولان مدارس علمیه استان فارس که در سالن شهید «قدوسی» گفت: تولید محتوا از وظایف رسانه ها است و توصیه مقام معظم رهبری به رسانه ترویج سبک زندگی اسلامی است.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز فارس ادامه داد: در گام دوم انقلاب، کمک حوزه علمیه به دستگاه های اجتماعی، فرهنگی و سیاسی ضروری است و رسانه برای تعریف سبک زندگی ایرانی- اسلامی به کمک حوزه علمیه نیاز دارد.

وی اضافه کرد: رسانه باید با درک این این سبک به مولد خوبی برای سبک زندگی ایرانی-اسلامی تبدیل شود و هیچ جایگاهی نمی تواند بهتر از حوزه های علمیه به کمک رسانه بیاید.

سهرابی با اشاره به لزوم استفاده از خط و مشی دینی برای برنامه های کودک و نوجوان بیان کرد: حوزه های علمیه در تعیین این خط و مشی می توانند نقش موثری ایفا کنند.

وی تاکید کرد: منبر یک رسانه است و حوزه های علمیه در طول تاریخ وظیفه تربیتی به عهده داشته و موفق بوده اند و برای منبرهای جدید نیز تربیت نیروی انسانی جدید باید در اولویت قرار گیرد.

انتهای پیام/