اعلام حمایت ستادهای مردمی انتخابات آیت الله رییسی از دکتر ایمانیه
اعلام حمایت ستادهای مردمی انتخابات آیت الله رییسی از دکتر ایمانیه

به گزارش پگاه خبر؛مسؤلان ۱۲ستاد انتخاباتی حامی  آیت الله رییسی در فارس در نامه ای به وزیر کشور ضمن تقدیر از وزیر کشور برای  انتخاب دکتر محمدهادی ایمانیه بعنوان استاندار فارس،از استاندار جدید فارس حمایت کردند. در این نامه که به امضای دوازده نفر از  رؤسای ستادهای حامی آیت الله رییسی در انتخابات سیزدهمین دوره […]

به گزارش پگاه خبر؛مسؤلان ۱۲ستاد انتخاباتی حامی  آیت الله رییسی در فارس در نامه ای به وزیر کشور ضمن تقدیر از وزیر کشور برای  انتخاب دکتر محمدهادی ایمانیه بعنوان استاندار فارس،از استاندار جدید فارس حمایت کردند.

در این نامه که به امضای دوازده نفر از  رؤسای ستادهای حامی آیت الله رییسی در انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری رسیده ،ضمن قدردانی از حسن انتخاب دکتر ایمانیه بعنوان شخصیتی بومی ، متعهد،متخصص،متدین و انقلابی بر آمادگی کامل برای کمک همه جانبه به استاندار جدید فارس در راستای رشد و توسعه و اعتلای استان فارس تاکید  شده است.

در این نامه آمده است:

 باسمه تعالی

جناب آقای دکتر وحیدی

وزیر محترم کشور

با سلام و احترام

خبر مسرت بخش و امیدآفرین انتصاب جناب آقای دکتر محمد هادی ایمانیه به عنوان «استاندار فارس » در جلسه هفتم مهرماه جاری هیات محترم دولت، جمعی از مسئولان ستادهای انتخاباتی آیت الله رئیسی در استان فارس را بر آن داشت تا مراتب سپاس و قدردانی خویش از این حُسن انتخاب را در قالب نامه ای با امضای مشترک و بصورت رسمی به حضورتان تقدیم نماییم.

بدیهی است حُسن شهرت، تقوا و تعهد، تخصص و تدبیر، مدیریت انقلابی و جهادی، اصالت خانوادگی و تربیت دینی، تجربه اجرایی موفق و مدید در سطوح کلان و استانی با محوریت شاخص های اسلامی و آرمانهای انقلابی، روحیه مردم داری و خدمت بی وقفه و بی منت به آحاد جامعه و توجه ویژه به فرودستان و نیازمندان، سلامت مالی و اخلاقی، قدرت برنامه ریزی و شناخت اولویت ها و فرصت ها و استعدادها، توجه به تربیت مدیران جوان،تحصیلکرده و لایق برای تصدی مشاغل حساس و کلیدی ،اشراف دقیق به مسائل استانی و دهها ویژگی ممتاز و مبرّز دیگر در استاندار منتخب فارس در دولت سیزدهم ، جملگی نویدبخش آغاز فصل نوین و بسیار متفاوتی از خدمت راستین و بنیادین و تحول آفرین در استان بزرگ و پهناور فارس در دوران دولت فعلی یعنی دولت مردمی و انقلابی است.

اینجانبان ضمن تشکر و تقدیر مجدد از رییس جمهور محترم و اعضای هیات دولت و بالاخص جنابعالی که خود از سرمایه های بزرگ استان فارس می باشید، بدینوسیله مراتب آمادگی کامل خود را برای کمک همه جانبه به استاندار منتخب و جدید فارس در راستای جامه عمل پوشاندن به سیاست های پیشرفت محور دولت سیزدهم در این استان اعلام می نماییم.

سلامتی و توفیقات روزافزون کارگزاران صدیق و خدوم نظام اسلامی در مسیر خدمت به مردم و کشور عزیزمان را از خداوند متعال مسالت می نماییم.

-ستاد عدالت طلبان ایران اسلامی شاخه فارس

-ستاد دولت مردمی ایران قوی

-ستاد ایران توانمند در فارس

-ستاد نخبگان و شاهد

-ستاد مجموعه خیرین و موسسات فارس

-ستاد نهضت هر خانه یک ستاد در فارس

-ستاد مجموعه روحانیون انقلابی شیراز

-ستاد رویش انقلاب

-ستاد مهر و ماه درفارس

-ستاد نخبگان دولت جوان انقلابی در فارس

– ستادایران توانمند در استان های فارس,بوشهر,کهگیلویه و بویر احمد

-ستاد رویش مردمی اقتدار  در فارس

انتهای پیام/ابراهیم عباسی