آیین تکریم و معارفه شهرداران قدیم و جدید شهر شیراز برگزار شد
آیین تکریم و معارفه شهرداران قدیم و جدید شهر شیراز برگزار شد

به گزارش پگاه خبر؛سید احسان اصنافی شهردار جدید شیرازشامگاه سه شنبه در آئین تودیع و معارفه گفت: شیراز در حوزه‌های مختلفی نیازمند نوسازی و بهسازی است که از جمله آن می‌توان به سیستم حمل و نقل عمومی و قطارشهری شیراز اشاره کرد. وی ابراز امیدواری کرد که طی چهار سال آینده خط دوم قطار شهری […]

به گزارش پگاه خبر؛سید احسان اصنافی شهردار جدید شیرازشامگاه سه شنبه در آئین تودیع و معارفه گفت: شیراز در حوزه‌های مختلفی نیازمند نوسازی و بهسازی است که از جمله آن می‌توان به سیستم حمل و نقل عمومی و قطارشهری شیراز اشاره کرد.

وی ابراز امیدواری کرد که طی چهار سال آینده خط دوم قطار شهری شیراز به طور کامل به بهره برداری خواهد رسید.

اصنافی تاکید کرد: طرح توسعه ۵٧ هکتاری آستان احمد ابن موسی (ع) و طرح مشخص کردن حریم شهری از جمله طرح‌های است که به عنوان اولویت در دستور کار قرار دارد.

به گفته این مقام مسئول توسعه شهر هوشمند و ارائه خدمات در راستای افزایش کیفیت زندگی از جمله دستاوردهایی است که شهرداری به دنبال تحقق آن است.

  مهدی طاهری رئیس شورای اسلامی شهر شیراز در آئین تودیع و معارفه شهردار شیراز بیان کرد: اصلی ترین شعاری که در شورای ششم شهر شیراز ملاک فعالیت اعضای شورا قرار گرفته است حرکت در تراز سومین حرم اهل بیت (ع) بودن است.

وی اضافه کرد: براساس منویات مقام معظم رهبری احیای اعتماد عمومی و سرمایه اجتماعی، بازسازی انقلابی، عدالت ورزی و فساد ستیزی از جمله مواردی است که رهبری به آن تاکید ویژه داشته است.

حیدر اسکندرپور شهردار سابق شهر شیراز نیز در این جلسه گفت: تأمین مالی در شهرداری‌ها و مدیریت شهری یکی از مهم‌ترین مشکلاتی است که مدیریت شهری با آن مواجه اند و این موضوع موجب شده تا شهرداری‌ها به سمت شهر فروشی و تغییر کاربری حرکت کند.

او ادامه داد: اگر طرح جامع مدیریت شهری تأیید می‌شد حرکت مالی شهرداری‌ها به گونه‌ای دیگر بود و امید است کیفیت زندگی در کلان شهرها بهبود یابد.

انتهای پیام/