آزاد سازی ۱۱ هکتارتغییر کاربری غیر مجاز در اراضی کشاورزی مرودشت
آزاد سازی ۱۱ هکتارتغییر کاربری غیر مجاز در اراضی کشاورزی مرودشت

به گزارش پگاه خبر؛معاون سازمان و مدیر جهاد کشاورزی شهرستان مرودشت از تخریب و آزاد سازی ۱۱۰ هزار متر مربع( ۱۱ هکتار) تغییر کاربری غیر مجاز در اراضی کشاورزی این شهرستان خبر داد. کاووس همتی اظهار کرد: ساخت و ساز غیر مجاز در این اراضی شامل دیوار کشی و قطعه بندی در روستای شمس آباد […]

به گزارش پگاه خبر؛معاون سازمان و مدیر جهاد کشاورزی شهرستان مرودشت از تخریب و آزاد سازی ۱۱۰ هزار متر مربع( ۱۱ هکتار) تغییر کاربری غیر مجاز در اراضی کشاورزی این شهرستان خبر داد.
کاووس همتی اظهار کرد: ساخت و ساز غیر مجاز در این اراضی شامل دیوار کشی و قطعه بندی در روستای شمس آباد تخت از توابع شهرستان مرودشت بود که سحرگاه امروز سه شنبه ششم مهرماه با بهره گیری از یک دستگاه لودر متعلق به شهرداری تخریب و آزاد سازی شد.
به گفته همتی؛ عملیات تخریب با استناد به مجوز های قانونی و با حضورنماینده محترم دادستان، یگان امداد نیروی انتظامی، اجرائیات شهرداری و کارکنان اداره امور اراضی مدیریت جهاد کشاورزی این شهرستان اجرا شد.
او بیان کرد: در چند ماه اخیر طی عملیات های مختلف ۶۵ مورد از ساخت و سازهای غیر مجاز در سطح بیش از ۱۴۰ هزار متر مربع تخریب شده است.
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان مرودشت، با تقدیر از جدیت دادستان محترم در مبحث مقابله با ساخت و ساز های غیر مجاز تخریب گسترده تغییر کاربری اراضی کشاورزی را نتیجه تعامل با دستگاههای ذیربط و همکاری شهرداری، راهداری و سایر ادارات ذیربط عنوان کرد و افزود: تخریب ساخت و ساز های غیر مجاز اراضی تا کوتاه کردن کامل دست متصرفان در عرصه های کشاورزی ادامه دارد.
این مقام مسئول با تاکید بر تداوم بهره وری و استمرار اراضی کشاورزی، تصریح کرد: هرگونه تغییر کاربری و تفکیک اراضی و باغات غیر قانونی است و با توجه به اهمیت موضوع و  به استناد قانون حفظ کاربری با متخلفان برخورد می شود.

انتهای پیام/ابراهیم عباسی