تقدیراز یادگاران ٨ سال جنگ تحمیلی عاملی برای فرهنگ سازی نسل‌های آینده
تقدیراز یادگاران ٨ سال جنگ تحمیلی عاملی برای فرهنگ سازی نسل‌های آینده

تجلیل شورای شهر شیراز از یادگاران ٨ سال جنگ تحمیلی در شورای شهر شیراز

به گزارش پگاه خبر؛همزمان با هفته دفاع مقدس، اعضای شورای اسلامی شهر شیراز از جمعی از یادگاران دفاع مقدس و خانواده های آنان و شهدای جنگ تحمیلی که در شورای شهر فعالیت داشتند تقدیر کرد.

مهدی طاهری رئیس شورای اسلامی شهر شیراز در این آئین گفت: شهدا چراغ راهی برای آینده آمد و اگر امروز کشور در جایگاهی قرار گرفته که عزت و کرامت آن در جهان پیچیده است حاصل خون شهدایی است که در این مسیر جان خود را فدای مام وطن کرده‌اند.

طاهری افزود: شورای اسلامی شهر شیراز نیز این افتخار را داشته تا در تمامی ادوار میزبان رزمندگان و خانواده‌های شهدا، آزادگان و جانبازان باشد.

او افزود: گرامی داشت جایگاه شهدا و یادگاران جنگ تحمیلی نه تنها وظیفه تمامی آحاد جامعه است بلکه این موضوع عاملی برای فرهنگ سازی برای نسل‌های آینده خواهد شد.

رئیس شورای اسلامی شهر شیراز یادآور شد: هشت سال جنگ تحمیلی صحنه‌های بی بدیلی را رقم زد که موجب شد جهانیان از دیدن چنین رشادت‌ها و از خود گذشتگی نیروهای انقلابی جمهوری اسلامی ایران انگشت حیرت بر دهان برده و مدهوش شوند.

گفتنی است در این آئین گرامی داشت، از جمعی از خانواده‌های شهدا، جانبازان و ایثارگران هشت سال جنگ تحمیلی که در شورای شهر فعالیت داشتند تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/ابراهیم عباسی