بین الحرمین شیرازبهترین مکان برای جاماندگان از زیارت اربعین حسینی
بین الحرمین شیرازبهترین مکان برای جاماندگان از زیارت اربعین حسینی

به گزارش پگاه خبر؛حجت الاسلام سید صدرالله رجایی نسب با اشاره به فرارسیدن اربعین حسینی اظهار کرد: قطعا همه علاقمند زیارت حرم مطهر سیدالشهدا(ع) هستند و اگر چنانچه فردی به دلایل نتواند به این زیارت مشرف شود خود را به محفل، مجلس و یا روضه ای خواهد رساند، از این رو بین الحرمین شیراز می […]

به گزارش پگاه خبر؛حجت الاسلام سید صدرالله رجایی نسب با اشاره به فرارسیدن اربعین حسینی اظهار کرد: قطعا همه علاقمند زیارت حرم مطهر سیدالشهدا(ع) هستند و اگر چنانچه فردی به دلایل نتواند به این زیارت مشرف شود خود را به محفل، مجلس و یا روضه ای خواهد رساند، از این رو بین الحرمین شیراز می تواند بهترین مکان برای جاماندگان از زیارت اربعین حسینی باشد.

وی در ادامه با بیان این که به دلیل شیوع ویروس کرونا، محدودیت هایی در کشورمان و همچنین کشور عراق به وجود آمده است، افزود: باید شکوه و عظمت اربعین حسینی با بهره گیری از سایر ظرفیت ها حفظ شود.

به گفته معاون قضایی دادگستری فارس برگزاری هر چه باشکوه تر مراسم اربعین حسینی از اهمیت بالایی برخوردار است، از این رو دشمن همه توان خود را به کار گرفته تا از عظمت این مراسم بکاهد.

حجت الاسلام رجایی نسب گفت: اربعین حسینی تجلی اقتدار و عظمت امت اسلامی در برابر دشمنان اهل بیت(ع) است، دشمنان سال ها تلاش کردند تا از عظمت این مراسم بکاهند اما بحمدالله این مراسم هر ساله هرچه باشکوه تر برگزار می شود.

وی در پایان در خصوص تامین امنیت زائرین و زوار بین الحرمین شیراز نیز گفت: قطعا نیروی های انتظامی همانند گذشته بر اساس وظیفه ای که دارند بر اجرای برنامه ها نظارت خواهند کرد و در هر جا که نیاز باشد نیز تصمیمات قضایی گرفته خواهد شد.

انتهای پیام/