تشکیل کلاسهای حضوری برای دانش آموزان یک ضرورت است
تشکیل کلاسهای حضوری برای دانش آموزان یک ضرورت است

به گزارش پگاه خبر؛رئیس مجمع نمایندگان فارس،علیرضا پاک فطرت صبح شنبه در مراسم آغاز سال تحصیلی جدید که همزمان با سراسر کشور در دبیرستان شاهد برگزار شد گفت: در ایام شیوع بیماری کرونا با توجه به اینکه زیرساخت‌های آموزشی در کشور به طور کامل فراهم نبود، آموزش‌ها تعطیل نشد اما نباید از این مطلب غافل […]

به گزارش پگاه خبر؛رئیس مجمع نمایندگان فارس،علیرضا پاک فطرت صبح شنبه در مراسم آغاز سال تحصیلی جدید که همزمان با سراسر کشور در دبیرستان شاهد برگزار شد گفت: در ایام شیوع بیماری کرونا با توجه به اینکه زیرساخت‌های آموزشی در کشور به طور کامل فراهم نبود، آموزش‌ها تعطیل نشد اما نباید از این مطلب غافل شد که کلاس‌های حضوری می‌تواند درس زندگی را به دانش آموزان بیاموزد و کار معلم تنها ارائه مطالب تئوری به دانش آموزان نیست.

وی افزایش میزان سرمایه گذاری در آموزش را دلیل افزایش موفقیت هر کشوری دانست و افزود: انتخاب وزیر آموزش و پرورش از اهمیت بالایی در مجلس برخوردار است. در همین راستا باید کسی انتخاب می‌شد که بتواند جایگاه آموزش و پرورش و معلمان را ارتقا دهد.

پاک فطرت هیچ لذتی را همانند لذت روز اول مدرسه ندانست و حضور دانش آموزان را به صورت حضوری در محیط آموزشی و دیدار چهره به چهره با معلمان را یکی از دلایل جرأت و شهامت دانش آموزان و انرژی مضاعف معلمان تلقی کرد.

نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی با عنوان اینکه در حال حاضر حدود ١۴ میلیون دانش آموز و حدود یک میلیون فرهنگی داریم که می‌توانند بنیان فرهنگی کشور را متحول کنند و گفت: آیا از این تعداد معلم استفاده بهینه می‌شود یا نه؟ آیا حق آنها به درستی پرداخت می‌شود یا نه؟ آیا دولت از عملکرد معلمان راضی است و بلعکس و چه باید کرد؟

انتهای پیام/