شهری در طراز شأن سومین حرم اهل بیت بسازیم وخدمتگزار مردم باشیم
شهری در طراز شأن سومین حرم اهل بیت بسازیم وخدمتگزار مردم باشیم

به گزارش پگاه خبر؛مهندس سید احسان اصنافی گفت: موفقیت هر مدیر بستگی به چگونگی ایفای نقش همکاران و مجموعه‌های مدیریت میانی دارد، لذا خدمت رسانی به مردم تلاش همه همکاران را می‌طلبد. در این‌ مسیر از همه ظرفیت‌ها استفاده می‌کنیم و هر فردی که در زمینه ایده، فکر و اجرا حرفی برای گفتن داشته باشد، […]

به گزارش پگاه خبر؛مهندس سید احسان اصنافی گفت: موفقیت هر مدیر بستگی به چگونگی ایفای نقش همکاران و مجموعه‌های مدیریت میانی دارد، لذا خدمت رسانی به مردم تلاش همه همکاران را می‌طلبد. در این‌ مسیر از همه ظرفیت‌ها استفاده می‌کنیم و هر فردی که در زمینه ایده، فکر و اجرا حرفی برای گفتن داشته باشد، آن را می‌شنویم و بهره می‌بریم.
وی ضمن تشکر از زحمات شهرداران پیشین شیراز افزود: عمر مدیریت کوتاه است و آن چیزی که باقی می ماند، نحوه عملکرد ما در خدمت رسانی به مردم و رفتار نیکو است.
شهردار جدید شیراز ضمن تقدیر و تشکر از زحمات و اقدامات شهرداران پیشین این کلانشهر عنوان کرد: عملکرد ما نیز تکمیل کننده اقدامات شهرداران پیشین در ساخت شیراز است و تلاش می کنیم که این شروع منجر به عاقیت به خیری برای شهر و شهروندان باشد.
مهندس اصنافی با تاکید بر اینکه باید تصمیمات و اقدامات مجموعه شهرداری در راستای رضای الهی و خدمت به مردم باشد، ادامه داد: در خصوص موضوعاتی همچون توسعه شهر با محوریت حرم مطهر شاهچراغ (ع)، شهرسازی، عمران، ترافیک و … جلساتی تخصصی در حوزه های مربوطه خواهیم داشت.
وی اضافه کرد: از اعضای دوره ششم شورای اسلامی شهر شیراز که به من اعتماد کرده و بار مسئولیت را برعهده‌ام گذاشته اند، تشکر می کنم. ما برنامه ها و خواسته های شورای شهر و شهروندان را قدم به قدم اجرا و در کنار شورا برای اعتلای شیراز تلاش خواهیم کرد.
*امیدوارم یاری‌گر مردم و منتخبین آنها باشم*
شهردار جدید شیراز نخستین روز کاری خود را با گلباران مزار مطهر شهدا و تجدید میثاق با شهیدان آغاز کرد و در این مراسم با اشاره به اینکه پس از دو دوره نمایندگی مردم، امروز اعتماد اعضای شورای اسلامی شهر برای خدمت رسانی در عرصه شهرداری شامل وی شده است، گفت: امیدوارم که در این سنگر نیز بتوانم یاری‌گر مردم و منتخبین آنها باشم.
مهندس اصنافی در جوار آرامگاه شهید والامقام عباس دوران افزود: در نخستین روز مسئولیت خود در شهرداری شیراز که مصادف با هفته دفاع مقدس است، بر خود واجب دیدم که با همکاران در گلزار شهدا با شهیدان گرانقدر تجدید بیعت کنم.
وی با اشاره به اینکه شهدا در همه حال حاضر و ناظر عملکرد ما هستند، اظهار داشت: باید تلاش کنیم که در پایان این دوره کوتاه شرمنده مردم نباشیم و حق مطلب را نسبت به شهدا، شهروندان و کلان‌شهر شیراز ادا کنیم.
*شهری در طراز شأن سومین حرم اهل بیت بسازیم*
شهردار شیراز همچنین با همراهی مدیران شهرداری به حرم مطهر شاهچراغ (ع) مشرف شد و پس از زیارت در بارگاه مطهر ایشان خطاب به مدیران شهرداری تاکید کرد: امروز باید با بهره‌مندی از عنایت حضرت شاهچراغ (ع)، شهری در طراز شأن سومین حرم اهل بیت بسازیم و نیت کنیم که خدمتگزار مردم باشیم.
مهندس اصنافی افزود: شاهچراغ (ع) ولی نعمت ما است و امیدواریم شرمنده لطف و احسان ایشان نباشیم و بتوانیم با محوریت شاهچراغ(ع) شهر شیراز را مدیریت کرده و دعای خیر مردم یار و همراه ما برای پیشبرد اهداف مجموعه باشد.
وی همچنین گفت: امروز، زمان کار کردن و خدمت رسانی به مردم بدون پرداختن به حاشیه ها است.

انتهای پیام/ابراهیم عباسی