کارگاه غیرمجاز شارژ سیلندر گازدرشیرازمنفجرشد
کارگاه غیرمجاز شارژ سیلندر گازدرشیرازمنفجرشد

به گزارش پگاه خبر؛رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز گفت: نشت گاز از یک سیلندر در مجاورت شعله باز علت آتش سوزی و انفجار‌های پی در پی ظهر امروز در کارگاه غیرمجاز شارژ سیلندر گاز بود. قانع افزود: در این کارگاه ۲۰۰ متری، که با کاربری انبار، فروش و شارژ سیلندر‌های ال […]

به گزارش پگاه خبر؛رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز گفت: نشت گاز از یک سیلندر در مجاورت شعله باز علت آتش سوزی و انفجار‌های پی در پی ظهر امروز در کارگاه غیرمجاز شارژ سیلندر گاز بود.
قانع افزود: در این کارگاه ۲۰۰ متری، که با کاربری انبار، فروش و شارژ سیلندر‌های ال پی جی به صورت غیرمجاز فعالیت می‌کرد، تعداد زیادی سیلندر‌های گاز مایع ۱۱ کیلوگرمی، پیک نیکی و ۵۰ کیلویگرمی نگهداری می‌شد.
وی گفت: با توجه به قرار گرفتن این کارگاه در کنار منازل مسکونی و احتمال سرایت آتش سوزی به اطراف کارگاه، ساکنان از منازل تخلیه شدند.
رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز با بیان این که در حین این عملیات اطفای سنگین و حساس، تیم‌های عملیاتی با انفجار و آتش سوزی پی در پی ۱۲ مخزن گاز ال پی جی مواجه بودند افزود: با این وجود، آتش نشانان به کار خود ادامه دادند و با خنک سازی محل و سیلندر‌های موجود و پاشش آب از شعاع ایمن موفق شدند آتش را تحت کنترل خودشان در بیاورند.
قانع گفت: در حال حاضر آتش نشانان مشغول ایمن سازی محل و لکه گیری و جابه جا کردن سیلندر‌ها هستند.

انفجار کارگاه غیرمجاز شارژ سیلندرهای گاز ساعت ۱۳ و ۳۶ دقیقه امروز در خیابان محراب شیراز رخ داد که بر اثر آن سه کارگر به شدت دچار سوختگی و به بیمارستان منتقل شدند.

۲۵ آتش نشان از ۶ ایستگاه برای خاموش کردن این آتش تلاش کردند.

انتهای پیام/