برگزاری کلاس های حضوری به شوراهای مدارس واگذار شود
برگزاری کلاس های حضوری به شوراهای مدارس واگذار شود

به گزارش پگاه خبر؛دکتر عنایت الله رحیمی در جلسه شورای اداری استان با بیان این که آموزش و پرورش باید برنامه ریزی دقیقی برای آغاز سال تحصیلی و حضور دانش آموزان در مدارس داشته باشد، اظهارداشت: اختیار حضور دانش آموزان در مدارس و برگزاری کلاس های حضوری باید به شوراهای مدارس واگذار شود تا با […]

به گزارش پگاه خبر؛دکتر عنایت الله رحیمی در جلسه شورای اداری استان با بیان این که آموزش و پرورش باید برنامه ریزی دقیقی برای آغاز سال تحصیلی و حضور دانش آموزان در مدارس داشته باشد، اظهارداشت: اختیار حضور دانش آموزان در مدارس و برگزاری کلاس های حضوری باید به شوراهای مدارس واگذار شود تا با همفکری و مشارکت والدین و اولیای مدارس در این زمینه تصمیم گیری شود و آموزش و پرورش باید مسئله حمل و نقل دانش آموزان را با تدابیر مناسب مدیریت کند تا والدین دغدغه ای نداشته باشند.
نماینده عالی دولت در استان فارس با بیان این که فرمانداران و بخشداران باید به مناطق محروم و افرادی که دچار مشکلاتی در زمینه معیشت هستند رسیدگی کنند، اظهارداشت: مدیران باید این موضوع را رسالت اجتماعی خود بدانند و با هماهنگی خیرین و نهادهای حمایتی، از این اقشار پشتیبانی کنند.
وی با اشاره به این که رعایت دستورالعمل های بهداشتی مقابله با کرونا علی رغم پائین آمدن آمارهای این بیماری چندان مطلوب نیست، تاکید کرد: فرمانداران و بخشداران استان باید تلاش و جدیت لازم را برای گسترش واکسیانسیون داشته باشند و با توجه به این که واکسیناسیون دانش آموزان و ایمنی کامل آنان زمان خواهد برد در این زمینه اهتمام لازم را به کار گیرند.
استاندارفارس ادامه داد: فرمانداران و بخشداران باید بدون تشریفات در میان مردم حضور یافته و با بررسی مسائل آنان، در حد اختیارات قانونی اقدام به رفع مشکلات مردم کنند.
دکتر رحیمی با بیان این که سال زراعی جدید آغاز شده است خواستار حضور مدیران جهادکشاورزی در میان کشاورزان و راهنمایی آنان برای مدیریت الگوی کشت و جلوگیری از ضرر و زیان کشاورزان شد.
نماینده عالی دولت در استان فارس با اشاره به این که طرح دولت برای ساخت مسکن نیازمند زمین، مصالح، سرمایه و در نهایت اجرا است، اظهارداشت: دستگاه های مرتبط با این طرح باید برای تحقق وعده های دولت و همچنین موارد مربوط به شعار سال، برنامه عملیاتی خود را تدوین و ارائه کنند.
وی با بیان این که شوراها باید شهرداران مورد نظر خود را بر اساس آئین نامه های مصوب، معرفی کنند تا در انتصاب آنان دچار مشکل نشویم، گفت: هم اکنون در سطح استان فارس ۱۱۴ شهرداری فعال داریم و شش شهرداری نیز در شرف تاسیس است.
استاندارفارس با اشاره به این که ۱۱۰ شورا در سطح این استان وجود دارد، افزود: تاکنون ۲۰ حکم شهردار امضا شده و ۷۲ مورد نیزاستعلام صورت گرفته است و در انتظار پاسخ نهادهای امنیتی هستیم.

انتهای پیام/سمیه یگانه