تسریع در انجام پروژه باغ‌ موزه هنر و باغ ایرانی
تسریع در انجام پروژه باغ‌ موزه هنر و باغ ایرانی

به گزارش پگاه خبر؛رئیس کمیسیون گردشگری و زیارت شورای اسلامی شهر شیراز از بررسی طرح جامع گردشگری شیراز، پروژه باغ‌ موزه هنر و باغ ایرانی خبر داد. محمد فرخ زاده پیرامون جلسه اخیر کمیسیون گردشگری و زیارت شورای اسلامی شهر شیراز اظهار داشت: پروژه باغ موزه هنر شیراز که در بلوار چمران جنوبی و در […]

به گزارش پگاه خبر؛رئیس کمیسیون گردشگری و زیارت شورای اسلامی شهر شیراز از بررسی طرح جامع گردشگری شیراز، پروژه باغ‌ موزه هنر و باغ ایرانی خبر داد.

محمد فرخ زاده پیرامون جلسه اخیر کمیسیون گردشگری و زیارت شورای اسلامی شهر شیراز اظهار داشت: پروژه باغ موزه هنر شیراز که در بلوار چمران جنوبی و در مجاورت پیاده راه سلامت در زمینی به مساحت ۱۵٫۳ هکتار جانمایی شده است.
رئیس کمیسیون گردشگری و زیارت شورای اسلامی شهر شیراز ادامه داد: برای انجام اقدامات لازم برای اجرای بهتر طرح باغ موزه هنر اعضای کمیسیون و تعدادی از متخصصین خبره از جانمایی پروژه بازدید خواهد شد.
وی با اشاره به اهمیت افزایش سرانه فضای سبز و فضاهای گردشگری و فرهنگی تصریح کرد: پروژه باغ ایرانی با مساحت ۱۰ هکتار در بلوار امیرکبیر در دست احداث می باشد.
به گفته این عضو شورای شهر شیراز، اعضای اخیر کمیسیون گردشگری و زیارت شورای شهر از این باغ بازدید خواهند کرد و برتسریع در انجام اقدامات لازم عمرانی تاکید کردند تا باغ ایرانی در هفته شیراز ۱۴۰۱ به بهره برداری برسد.
طرح جامع گردشگری شیراز موضوع دیگری بود که فرخ زاده پیرامون آن گفت: قرارداد طرح جامع گردشگری و برند شهر شیراز سال ۱۳۹۴ منعقد شده است.
وی اضافه کرد: به منظور تعیین تکلیف طرح جامع گردشگری و برند شهر شیراز، کارگروهی متشکل از نماینده کمیسیون گردشگری و زیارت شورای شهر شیراز، معاونت برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی، مدیریت حقوقی، اداره گردشگری و زیارتی شهرداری شیراز، نماینده حقوقی دانشگاه طرح قرارداد و مجری و ناظر پروژه با محوریت سازمان فرهنگی شهرداری شیراز تشکیل شده و نتیجه حاصله را ظرف مدت یک ماه به شورا ارسال خواهند کرد.
انتهای پیام/ابراهیم عباسی