ساماندهی عرضه،فروش و کشتار دام در محدوده شهر شیراز
ساماندهی عرضه،فروش و کشتار دام در محدوده شهر شیراز

به گزارش پگاه خبر؛جلسه هماهنگی برای ساماندهی عرضه ، فروش و کشتار دام در محدوده شهر شیراز توسط سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری با حضور دکتر بابایی رئیس این سازمان برگزار شد. در این جلسه نماینده کمیسیون سلامت ، محیط زیست وخدمات شهری شورای اسلامی شهر شیراز و نماینده های اداره […]

به گزارش پگاه خبر؛جلسه هماهنگی برای ساماندهی عرضه ، فروش و کشتار دام در محدوده شهر شیراز توسط سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری با حضور دکتر بابایی رئیس این سازمان برگزار شد.

در این جلسه نماینده کمیسیون سلامت ، محیط زیست وخدمات شهری شورای اسلامی شهر شیراز و نماینده های اداره کل استاندارد ، بهداشت محیط مرکز شهدای والفجر، اداره کل دامپزشکی ، سازمان صنعت معدن و تجارت و اداره کل محیط زیست فارس نیز حضور داشتند .

در این نشست دکتر بابایی ضمن تشریح اقدامات انجام شده به مشکلات و معضلات عرضه، فروش و کشتار دام در محدوده شهر شیراز اشاره کرد و گفت : در بحث ساماندهی مشاغل شهری همراهی تمامی ادارات مورد نیاز است و بدون همکاری و همراهی و جلوگیری از موازی کاری و یا قوانین تعدیل کننده نمی توان با قاطعیت در بحث ساماندهی مشاغل شهری به خصوص مشاغل مزاحم شهری اقدام موثری انجام داد و تمامی امور معطوف به امور روزمره خواهد بود، لذا تمامی دستگاهها می بایست پای کار باشند و بحث ساماندهی با دستورالعمل و بخشنامه تنها انجام نمی شود .

در این نشست مقرر شد تمامی دستگاه‌های اجرایی و مرتبط با کار ساماندهی به ارائه تسهیلات و مشوق های لازم برای انتقال صنوف به سایت های ساماندهی اقدام کنند و به جای استفاده از قوه قهریه از تشویق و ایجاد تسهیلات برای تسریع سرمایه گذاری و انتقال صنوف به سایت های تعریف شده استفاده نمایند .

در پایان مقرر گردید کمیته ای برای بحث ساماندهی عرضه، فروش و کشتاردام تشکیل و در کوتاهترین زمان نسبت به فعال سازی سایتهای ساماندهی برای این صنف اقدام شود.

انتهای پیام/ابراهیم عباسی