هسته‌های مردمی باهدف مقابله بااعتیادتحت عنوان جمعیت احراردرفارس تشکیل شد
هسته‌های مردمی باهدف مقابله بااعتیادتحت عنوان جمعیت احراردرفارس تشکیل شد

به گزارش پگاه خبر؛سرهنگ پاسدار محمدجعفر دوستدار سه‌شنبه ۳۰ شهریور در جمع خبرنگاران با اشاره به برپایی گردهمایی بیش از هفتاد هسته‌ی مردمی مقابله با اعتیاد از سراسر استان فارس گفت: براساس راه‌بُرد اصلی معاونت اجتماعی مبنی بر مردمی‌سازی مقابله با آسیب‌های اجتماعی، هسته‌های مردمی مقابله با اعتیاد با نام جمعیت احرار شکل گرفته است. […]

به گزارش پگاه خبر؛سرهنگ پاسدار محمدجعفر دوستدار سه‌شنبه ۳۰ شهریور در جمع خبرنگاران با اشاره به برپایی گردهمایی بیش از هفتاد هسته‌ی مردمی مقابله با اعتیاد از سراسر استان فارس گفت: براساس راه‌بُرد اصلی معاونت اجتماعی مبنی بر مردمی‌سازی مقابله با آسیب‌های اجتماعی، هسته‌های مردمی مقابله با اعتیاد با نام جمعیت احرار شکل گرفته است.

دوستدار گفت: هدف از ایجاد و حمایت از این هسته‌های مردمی فعالیت در عرصه‌های مختلف نظیر پیشگیری، صیانت، مقابله، درمان و مطالبه‌گری در حوزه آسیب‌های اجتماعی به ویژه اعتیاد بوده که سپاه با هدف حمایت از این مجموعه‌ها، گردهمایی یک‌روزه‌ی مدیران هسته‌های احرار را با رویکرد توان‌مندسازی، آموزش و تبادل تجربیات برنامه‌ریزی کرده است.

این مقام نظامی در استان فارس افزود: از آن‌جا که دانشگاه دفاع مقدس به ما آموخت که جز با اتکای به مردم امکان غلبه بر سختی‌ها و تنگناها وجود ندارد، معتقدیم در میدان مقابله‌ی با آسیب‌های اجتماعی نیز باید مردم به میدان بیایند.

دوستدار ادامه داد: گردهمایی مدیران هسته‌های مردمی جمعیت احرار روز جمعه دوم مهرماه در حرم مطهر حضرت شاه‌چراغ برگزار می‌شود و بنا داریم براساس اولویت‌دهی به شاخصه‌های مهمی نظیر محله‌محوری، مردم‌محوری و مسئله‌محوری زمینه‌ی ورود جدی‌تر ظرفیت‌های مردمی به عرصه‌ مقابله با اعتیاد، به‌صورت عالمانه و مستمر را فراهم کنیم.

معاون اجتماعی سپاه فجر فارس ابراز امیدواری کرد که با تمسک به تنها راه‌برون رفت از مشکلات، یعنی فراگیریِ نهضت مردمی مقابله با آسیب‌های اجتماعی و هموارسازی مسیر مشارکت فعال و هدفمند مردم در کمک به حاکمیت، بتوان در موضوعات و مشکلات مختلف اجتماعی نظیر اعتیاد گام‌های موثری برداشت.

انتهای پیام/ابراهیم عباسی