معرفی الگوهای موفق به دانش آموزان باعث موفقیت آن هادر آینده می شود
معرفی الگوهای موفق به دانش آموزان باعث موفقیت آن هادر آینده می شود

به گزارش پگاه خبر؛دکتر عنایت الله رحیمی در جلسه شورای آموزش و پرورش استان با بیان این که آغاز فعالیت مدارس و بوی ماه مهر برای جامعه شادی آفرین و نشاط آور است، اظهارداشت: این امید و شادی و توجه به نسل آینده را باید به جامعه تزریق کنیم. نماینده عالی دولت در استان فارس […]

به گزارش پگاه خبر؛دکتر عنایت الله رحیمی در جلسه شورای آموزش و پرورش استان با بیان این که آغاز فعالیت مدارس و بوی ماه مهر برای جامعه شادی آفرین و نشاط آور است، اظهارداشت: این امید و شادی و توجه به نسل آینده را باید به جامعه تزریق کنیم.
نماینده عالی دولت در استان فارس با اشاره به این که دغدغه ما کیفیت و نظم و ترتیب آموزشی است، افزود: اگر حضور دانش آموزان در مدارس برای آبان ماه مدنظر است باید برنامه ریزی دقیقی صورت گیرد تا رفت و آمد و امور آموزشی دچار اختلال نشود.
وی با تاکید بر این که بازگشایی مدارس باید بر عهده شورای مدارس باشد، گفت: در کنار تحصیل، سلامتی دانش آموزان نیز اهمیت دارد و برای بازگشایی مدارس باید با همکاری دانشگاه علوم پزشکی زمینه لازم را فراهم کرد.
استاندارفارس با تاکید بر این که گسترش امید و نشاط باید مورد توجه جدی قرار داشته باشد، ادامه داد: امید و نشاط باعث کاهش آسیب های فرزندان جامعه می شود و برای این منظور می توان الگوهای موفق را به دانش آموزان معرفی کرد تا باعث تشویق آن ها به تحصیل و تلاش برای موفقیت در آینده شود.
دکتر رحیمی به مدیران آموزش و پرورش فارس تاکید کرد: تا آخرین روز از مسئولیت باید با جدیت به فعالیت های خود ادامه دهید و وظایف پدری و معلمی خود را در کنار مسئولیت مدیریت آموزش و پرورش به صورت جدی پیگیری کنید.

انتهای پیام/سمیه یگانه