دستگاه های اجرایی با هم افزایی طعم شیرین خدمت را به مردم هدیه دهند
دستگاه های اجرایی با هم افزایی طعم شیرین خدمت را به مردم هدیه دهند

به گزارش پگاه خبر؛رئیس شورای اسلامی شهر شیراز،مهدی طاهری با تاکید بر سخنان رهبری در دیدار با هیئت دولت سیزدهم تصریح کرد: رهبری در این دیدار بر بازسازی انقلابی و احیای اعتماد مردم تاکید کرده و ما در شورای ششم نیز تلاش خواهیم کرد در حیطه اختیارات و در محدوده شهر شیراز به این دو […]

به گزارش پگاه خبر؛رئیس شورای اسلامی شهر شیراز،مهدی طاهری با تاکید بر سخنان رهبری در دیدار با هیئت دولت سیزدهم تصریح کرد: رهبری در این دیدار بر بازسازی انقلابی و احیای اعتماد مردم تاکید کرده و ما در شورای ششم نیز تلاش خواهیم کرد در حیطه اختیارات و در محدوده شهر شیراز به این دو مهم جامه عمل بپوشانیم.
وی با بیان شعار شورای ششم مبنی بر رساندن شیراز به جایگاه سومین حرم اهل بیت(ع) گفت: تمام دستگاه ها باید دست به دست هم داده که یکی از دستگاه های مهم رسانه ملی می باشد.
این مقام مسئول ادامه داد: درکنار فعالیت های شورای شهر شیراز، رسانه ملی اگر در کنار ما باشد، به سهولت و در زمان کمتری به نتایج مدنظر رهبری خواهیم رسید.
رئیس شورای اسلامی شهر شیراز با اشاره به لزوم همراهی سایر دستگاه ها برای رساندن شیراز به جایگاه سومین حرم اهل بیت(ع) اذعان داشت: اگر بتوانیم سایر دستگاه ها را با خود همراه کنیم، عقب ماندگی و معضلات مختلف را می توان جبران کرد.
به گفته مهدی طاهری کمترین کاری که برای شاهچراغ(ع) میتوان انجام داد، ساخت سریال امین ولایت خواهد بود.

انتهای پیام/ابراهیم عباسی