رسانه ها ترسیم کننده مسیر کلی جامعه بشری هستند
رسانه ها ترسیم کننده مسیر کلی جامعه بشری هستند

به گزارش پگاه خبر؛حجت الاسلام «ابراهیم کلانتری»، امروز (شنبه ۲۷ شهریور) در نشست صمیمانه اصحاب رسانه با تولیت آستان مقدس احمدی و محمدی (ع) که در این حرم مطهر برگزار شد، گفت: رسانه ها افراد تاثیر گذار در فضای سیاسی، فرهنگی و اقتصادی کشور هستند. تولیت آستان مقدس احمدی و محمدی (ع) با یادآوری این […]

به گزارش پگاه خبر؛حجت الاسلام «ابراهیم کلانتری»، امروز (شنبه ۲۷ شهریور) در نشست صمیمانه اصحاب رسانه با تولیت آستان مقدس احمدی و محمدی (ع) که در این حرم مطهر برگزار شد، گفت: رسانه ها افراد تاثیر گذار در فضای سیاسی، فرهنگی و اقتصادی کشور هستند.

تولیت آستان مقدس احمدی و محمدی (ع) با یادآوری این مطلب مسئله رسانه یک مسئله مهم است و در همه اعصار رسانه مهم بوده و رسانه ها چشم و چراغ جامعه هستند، تاکید کرد: رسانه ها ترسیم کننده مسیر کلی جامعه بشری هستند.

وی با اشاره به اینکه جنگ امروز بشر جنگ رسانه هاست و سرنوشت بشر را رسانه ها رقم می زنند و کارتل های بزرگ اقتصادی ۹۰ درصد بودجه خود را صرف رسانه می کنند، افزود: با رسانه می شود از کاه کوه ساخت و می شود کوهی را نادیده گرفت، رسانه آنقدر اهمیت دارد که استکبار جهانی و صهیونیسم بین الملل از همان ابتدا غول های رسانه ای جهان را به دست گرفتند.

حجت الاسلام کلانتری اضافه کرد: بسیاری از نظام های سیاسی را رسانه ها از بین بردند و ناتوی فرهنگی توسط استکبار جهانی راه اندازی کرد که ائتلاف هزاران رسانه برای نابودی یک ابرقدرت بوده است.

حجت الاسلام کلانتری با یادآوری این مطلب که امروز در مقابل با نظام مقدس جمهوری اسلامی، همین ائتلاف کار می کند از تمام قدرت، ابزار و سرمایه خودشان استفاده می کنند که موضوع را وارونه نشان دهند و جلاد را مظلوم نشان دهند، افزود: رسانه ها را نباید دست کم گرفت و از تمام ظرفیت های رسانه ها باید استفاده کرد.

وی با اشاره به اینکه بزرگترین انقلاب مردمی جهان از مساجد آغاز شد، تاکید کرد: در دفاع مقدس هم همین بسیجیان حضور یافتند و درس محکمی به استکبار دادند و کشور را برای سالیان سال بیمه کردند.

تولیت آستان مقدس حضرت شاهچراغ (ع) با اشاره به اینکه رسانه ابزار اصلی در کارهای حرم مطهر است، گفت: رسانه ها با تمام وجود وارد شوند و جایگاه سومین حرم اهل بیت (ع) را به بهترین شکل ممکن به تمام جهان اسلام معرفی کنند.

وی افزود: این نشست باید به گفتمان مستمر مبدل شود تا با یک نگاه جمعی و وحدت نظر کارها را آغاز کنیم.

انتهای پیام/