۳۸هزار سند تک برگ برای  اراضی ملی فیروزآباد صادر شد
۳۸هزار سند تک برگ برای  اراضی ملی فیروزآباد صادر شد

به گزارش پگاه خبر؛دادستان عمومی وانقلاب فیروزآباد از صدور اسناد تک برگ در راستای تثبیت مالکیت اراضی ملی و دولتی خبر داد و افزود: راهکارهای لازم برای برطرف شدن موانع در روند اجرای طرح کاداستر و صدور اسناد تک برگ در دستور کار قرار گیرد. قاضی حامد استوار با اشاره به اینکه اجرای طرح کاداستر […]

به گزارش پگاه خبر؛دادستان عمومی وانقلاب فیروزآباد از صدور اسناد تک برگ در راستای تثبیت مالکیت اراضی ملی و دولتی خبر داد و افزود: راهکارهای لازم برای برطرف شدن موانع در روند اجرای طرح کاداستر و صدور اسناد تک برگ در دستور کار قرار گیرد.
قاضی حامد استوار با اشاره به اینکه اجرای طرح کاداستر و صدور سند تک برگ برای عرصه های ملی شهرستان جزء اولویت‌های اصلی مجموعه منابع طبیعی است، افزود: در یک ماه اخیر برای ۳۸ هزار هکتار از اراضی ملی پلاک های خلف میمند، مجد‌آباد میمند، بیروکان، آبسرو جبل النارویه، کوه شودون، کوه پودنا، بیرحمزه ، زنجیران و لهراسب شهرستان سند تک برگ صادر شده که اجرای این طرح از سرعت مطلوبی در سطح شهرستان برخوردار است.
وی بر اهتمام جدی ادرات منابع طبیعی و ثبت اسناد و املاک شهرستان مبنی بر اجرای کامل طرح کاداستر اراضی ملی و صدور سند تک برگ برای این اراضی در شهرستان تأکید کرد.
این مقام قضایی در شهرستان فیروز آباد بیان کرد: تاکنون برای ۲۷۰ هزار هکتار از اراضی ملی شهرستان سند صادر شده که این امر گامی مهم و مؤثر برای پیشگیری از وقوع پدیده زمین خواری به شمار می رود و با توجه به اهداف توسعه پایدار، اقدامی مؤثر در تثبیت مالکیت دولت و جلوگیری از دخل وتصرف اراضی منابع طبیعی محسوب می شود.

انتهای پیام/ابراهیم عباسی