انعقادتفاهم نامه سازمان برنامه وبودجه وقرارگاه امام حسن مجتبی،رفع محرومیت زدایی استان
انعقادتفاهم نامه سازمان برنامه وبودجه وقرارگاه امام حسن مجتبی،رفع محرومیت زدایی استان

به گزارش پگاه خبر؛هفتمین جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان فارس در سال جاری، روز شنبه مورخ ۲۰‏‏‏‏‏/۰۶‏‏‏‏‏/۱۴۰۰ به ریاست دکتر عنایت اله رحیمی استاندار فارس و با دبیری دکتر حسن نوروزی رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان برگزار شد. حسن نوروزی رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی فارس در نشست شورای برنامه […]

به گزارش پگاه خبر؛هفتمین جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان فارس در سال جاری، روز شنبه مورخ ۲۰‏‏‏‏‏/۰۶‏‏‏‏‏/۱۴۰۰ به ریاست دکتر عنایت اله رحیمی استاندار فارس و با دبیری دکتر حسن نوروزی رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان برگزار شد.

حسن نوروزی رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی فارس در نشست شورای برنامه ریزی و توسعه فارس گفت:با توجه به انعقاد تفاهم نامه بین سازمان برنامه و بودجه کشور و قرارگاه امام حسن مجتبی، لیستی از طرح‌ها به فارس شامل سر فصل‌های آب، راه روستایی، بهداشت، مدارس و طرح‌های آبخیز داری است ارسال شده است که با اجرای آن‌ها میتوان بخشی از محرومیت‌ها در فارس رفع کرد.

او با بیان اینکه در این نشست اعضای شورای پیشنهاد تفویض اختیار انتخاب طرح‌ها به استان واگذار شود، افزود: در تلاش هستیم این میزان اعتبار در شهرستان‌های استان با توجه به اولویت طرح‌ها اختصاص یابد و هزینه شود.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی فارس با اشاره به اینکه طرح‌های اقتصاد مقاومتی نیز گفت: امسال ١۶ طرح اقتصاد مقاومتی در استان در دستور کار قرار دارد که در این نشست مصوب شد اعتباری که مورد نیاز این طرح‌ها است که بالغ بر ١٧ میلیارد تومان است را در اختیار این طرح‌ها قرار بگیرد.

در ادامه جلسه دکتر بابک دایی مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان فارس به تشریح دستورالعمل اجرایی بند الف تبصره ۱۸ قانون بودجه سال ۱۴۰۰ کل کشور پرداخت.
بررسی پیشنهادهای کارگروه های تخصصی ذیل شورا در صحن شورا، پایان بخش هفتمین جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان فارس در سال ۱۴۰۰ بود که پس از بحث و بررسی، این پیشنهادها به تصویب اعضا رسید.

انتهای پیام/سمیه یگانه